IKEA letos začala využívat nový automatizovaný systém pro rozesílání plně personalizovaných e-mailů. Pro generování jednotlivých zpráv využívá inteligentní aplikaci, která sestaví obsah vždy na míru konkrétnímu zákazníkovi. Přesně podle toho, jakou si koupil kuchyň a které další produkty do ní bude potřebovat. Využití dat z věrnostního programu zvýšilo efektivitu e-mailingu o desítky procent a zpětná vazba zákazníků se teď na prodejně využívá ke zlepšení služeb téměř v reálném čase.
Iveta Kutišová pracuje ve společnosti IKEA Česká republika jako vedoucí věrnostního programu IKEA FAMILY pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko. V roce 2014 stála za zrodem CRM řešení společnosti, v roce 2015 digitální účtenky pro zákazníky IKEA v regionu. V současné době se věnuje direct marketingu a optimalizaci emailové komunikace.
Boril v polovině roku 2017 založil společně s agenturou Nydrle specializovaný datový tým Navidator, který se zabývá aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Před spoluprací s Nydrle pracoval v Deutsche Börse, kde se věnoval implementaci modelů pro řízení tržních rizik. V minulosti působil také jako analytik v ČSOB, založil platformu investičních příležitostí Czech Investment Platform a vedl startup na aukce elektřiny BigEdison. Boril Šopov vystudoval ekonomii na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd UK, Řízení rizik na Duisenberg School of Finance v Amsterdamu, LL.M. na Masarykově univerzitě v Brně a v současnosti dokončuje PhD v ekonomii na Univerzitě Karlově.