Moderuje Radka Myšková
Zatímco produkty Veet najdeme v každé drogerii, na českém internetu značka jakoby neexistovala. To ovšem platilo jen do května 2018, kdy jsme pro společnost Reckitt Benckiser spustili online kampaň, ve které jsme uvedli značku Veet na český online trh. Pro uvedení jsme si vybrali Instagram. Spolupracovali jsme s řadou influencerek včetně Miss ČR a instagramové „královny“ A.N.D.U.L.A.. Jaký byl zásah, výsledek a jak kampaň pokračuje dále - na to odpoví přednáška.
Team Leader
Jakub prošel v on-line marketingu od contentu, web developmentu až k výkonnostním kampaním. Nyní tvoří kompletní on-line marketingové strategie ve svém týmu konzultantů na pozici E-commerce Consultant Team Leader v konzultační společnosti Acomware. V poslední době se specializuje především na komunikaci značek v digitálním světě.
First party data a cílení kampaní. Všichni o tom mluvíme, ale ruku na srdce: kdo to opravdu dělá? Zoot s mediální agenturou Red Media se do toho pustili a data ze zákaznického programu využívají pro segmentaci publik remarketingových kampaní. Přesnější cílení přináší efektivnější reklamu a lepší prodeje. No bullshit. No magic. Just numbers. A je to GDPR friendly. Jak to děláme? Přijďte si poslechnout.
Head of Performance Marketing
Martina se v Zootu stará o výkonnostní marketing na českém, slovenském a rumunském trhu. V performance kampaních našeho největšího internetového obchodu s módou sází nejvíc na data a prozákaznický přístup. Předtím pracovala 5 let v Mall.cz, kde se z pozice PPC specialistky propracovala do čela českého týmu výkonnostního marketingu.
Managing Partner
Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.
1) Přehlížený zákazník při stanovování cen.
2) Jak je možné, že 95 % obchodníků neumí určit, která ze dvou cen je lepší?
3) Proč může e-commerce těžit z matematické cenové optimalizace více než kámen?
4) Proč se cenoví analytici stávají překážkou k růstu.
5) Proč big data selhala v doručení výsledků – společnosti využívající Augmented Pricing zvyšují svou ziskovost o 5-20 %.
CEO
David je nadšenec do matematiky, který miluje téma cenotvorby a metod tzv. Revenue Managementu. Strávil několik let výzkumem matematických modelů rozhodování zákazníků při nákupu a nyní je aktivní ve světové komunitě expertů na tvorbu cen. Na základě své znalosti metod používaných v cenotvorbě hotelů a leteckých společností se David rozhodl přenést toto know-how do prostředí B2C retailu, kde lze použít podobné matematické modely zákaznického rozhodování k dosahování vyššího obratu nebo zisku. David má za sebou studium teoretické a aplikované matematiky z katedry matematiky na pražské jaderné fakultě. Pro účel dalšího vývoje David spoluzaložil v roce 2016 Yieldigo, které je v tuto chvíli již komerčně nabízeným softwarovým produktem na optimalizaci cen.
Velkým tématem dnešní doby jsou mikroinfluenceři. O koho se jedná, jaká specifika spolupráce s nimi obnáší a kdy se vyplatí jich využít pro posílení vašeho byznysu si řekneme během této přednášky.
Managing Director
David Růžička spoluzaložil agenturu GET BOOST, zabývající se Influencer a Social media marketingem, v roce 2014. V roce 2018 se stal jejím majoritním vlastníkem a výkonným ředitelem. Před založením GET BOOSTu se pohyboval v oblasti reklamy, digitálního marketingu a vyzkoušel si práci napříč spektrem specializací. Je také spoluzakladatelem Utuberingu, největšího festivalu pro generaci Z.
Návštěvnost z mobilu každoročně roste. Vyždímejte z ní pro svůj internetový byznys víc. Jak zvýšit mobilní konverzi, retenci a spokojenost zákazníka? Jakou skutečnou přidanou hodnotu mobil vašim zákazníkům nabízí? Na příkladech ze světa i z Česka vám ukážeme, jak rozjet mobilní prodej efektivně i s minimem úsilí. Mobil je příležitost! Přijďte se inspirovat.
Mobile strategist, CEO
8 let působil jako strategický marketér. Posledních 5 let se jako jeden z mála v Česku soustavně věnuje m-commerce a mobilním aplikacím pro e-shopy. Vede agenturu Asymbo, která má na kontě 100+ e-shopových aplikací u nás i v zahraničí.
V přednášce popíšu proč akceptovat kryptoměny, jaké jsou jejich výhody a proč nyní je vhodná doba s nimi začít. Jaké jsou aktuální možnosti jejich akceptace a co nás na tomto poli v budoucnu čeká.
Supervisory Board Member
Jan Hubík je technologický nadšenec a hacker. Má formální vzdělání v několika oborech od fyziky až po finance. Od roku 2013 se intenzivně zajímá o kryptoměny z mnoha hledisek – od těžby, investic, využití v obchodu, až po dopad na společnost. Živí se jako konzultant kryptotechnologií a datový vědec. Jako člen spolku Paralelní Polis dohlíží na ideologické směřování Institutu kryptoanarchie, produkuje několik programů, spravuje část financí a zbytek volného času věnuje šíření kryptoanarchie.
V Česku už je do cashbacku zapojeno asi 1 milion lidí. I přesto jsou firmy, které považují cashback za sprosté slovo a nikdy ho nezkusí. Jsou však firmy, které mají cashback jako nejlepší marketingový kanál.
Marketingový ředitel
Josef Drobílek je marketingovým ředitelem největšího cashback portálu v Česku PlnáPeněženka.cz. V online prostředí se pohybuje už od roku 2004. Než svou profesní dráhu spojil s cashbackem a affiliate marketingem, měl 10 let na starosti on-line marketing v Hypoteční bance.