Elektronika, téměř výhradně, byla tím prvním sortimentem, který začali Češi na internetu nakupovat ve větším množství. Od dob DVD přehrávačů a „empétrojek“ však český online nákup ušel už pěkný kus cesty. Jaká je v tomto směru řeč čísel? Jak šel čas s online nákupy Čechů? Jak jsme se v e-shopech chovali před deseti lety, a jak se nejspíš budeme chovat v následujícím období? Přímý řez deseti lety nakupování na internetu provede Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz.Trochu si před jeho prezentací zavzpomínat můžete i nad naší Cestou do online pravěku.
Trochu si před jeho prezentací můžete zavzpomínat i nad naší Cestou do online pravěku.
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.