S Josefem Matějkou se bude Pavlína Louženská bavit o lekcích, které si odnáší z CZC. Praktické tipy, jak přistoupit k vedení firmy, nastavení marketingu, či logistiky a zamyšlení nad budoucností (nejen) e-commerce.
Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.
Josef Matějka, český podnikatel a internetový vizionář, stál na přelomu let 1998 a 1999 u zrodu elektronického obchodování v Čechách, když spustil první verzi svého vlastního internetového obchodu CZC.cz (tehdy ještě pod názvem Czech Computer). Po jeho prodeji se prostřednictvím firmy Nextech Ventures začal věnovat investicím do nadějných startupů.