Český e-commerce trh se připravuje na vstup několika velkých zahraničních hráčů, což v naší kotlině vzbudilo plno emocí. Jsou to právě tito zahraniční hráči, koho se máme bát? A není naopak potenciální zabiják byznysu mnohem menší a nenápadnější? Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a Robeeto, vám ukáže, jak proti strachu bojovat tím, že si tvoříme vlastní cesty. Jak se neptat zákazníků, co chtějí nyní, ale přemýšlet nad tím, co by se mohli naučit chtít za tři roky, jak budovat love brand, nekorporátnět, spolupracovat a jak udržet otěže při růstu, který je mnohem rychlejší, než trh sám.
Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.