Tradiční evoluce architektury e-commerce platforem, kterou jsme mohli vidět i u lídrů jako Amazon nebo Zalando, je od monolitické, přes modulární až k mikroservisám. Mikroservisy dávají smysl v případě, že máte více než 10 developerů, kdežto monolitická platforma je vhodná spíše pro malé týmy. V této přednášce se podíváme na to, jak velikost vaší firmy a vaše budoucí plány mohou ovlivnit volbu platformy.
Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.