First party data a cílení kampaní. Všichni o tom mluvíme, ale ruku na srdce: kdo to opravdu dělá? Zoot s mediální agenturou Red Media se do toho pustili a data ze zákaznického programu využívají pro segmentaci publik remarketingových kampaní. Přesnější cílení přináší efektivnější reklamu a lepší prodeje. No bullshit. No magic. Just numbers. A je to GDPR friendly. Jak to děláme? Přijďte si poslechnout.
Martina se v Zootu stará o výkonnostní marketing na českém, slovenském a rumunském trhu. V performance kampaních našeho největšího internetového obchodu s módou sází nejvíc na data a prozákaznický přístup. Předtím pracovala 5 let v Mall.cz, kde se z pozice PPC specialistky propracovala do čela českého týmu výkonnostního marketingu.
Martin se online médiím věnuje už téměř 15 let. Působil v Centrum Holdings, digitální agentuře Advertures nebo internetovém obchodu Zoot. Poté v roce 2011 spoluzaložil mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group a patří mezi největší online mediální agentury v Česku. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlovarské minerální vody nebo Zoot.