Český internetový trh roste z hlediska obratu o zhruba 20 % ročně a stejné tempo s ním drží i jeho dlouholetý lídr Alza.cz. Co všechno ale stojí za tímto číslem? Jaké interní procesy a postupy pohánějí „dobře namazaný stroj“ jménem Alza? To přiblíží na své přednášce místopředseda představenstva Tomáš Havryluk, který bude mluvit např. i o tom, co je pro firmu klíčové při vývoji nových služeb a inovací a proč se vyplatí nečekat na budoucnost, ale aktivně ji vytvářet.
V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.