1) Přehlížený zákazník při stanovování cen.
2) Jak je možné, že 95 % obchodníků neumí určit, která ze dvou cen je lepší?
3) Proč může e-commerce těžit z matematické cenové optimalizace více než kámen?
4) Proč se cenoví analytici stávají překážkou k růstu.
5) Proč big data selhala v doručení výsledků – společnosti využívající Augmented Pricing zvyšují svou ziskovost o 5-20 %.
David je nadšenec do matematiky, který miluje téma cenotvorby a metod tzv. Revenue Managementu. Strávil několik let výzkumem matematických modelů rozhodování zákazníků při nákupu a nyní je aktivní ve světové komunitě expertů na tvorbu cen. Na základě své znalosti metod používaných v cenotvorbě hotelů a leteckých společností se David rozhodl přenést toto know-how do prostředí B2C retailu, kde lze použít podobné matematické modely zákaznického rozhodování k dosahování vyššího obratu nebo zisku. David má za sebou studium teoretické a aplikované matematiky z katedry matematiky na pražské jaderné fakultě. Pro účel dalšího vývoje David spoluzaložil v roce 2016 Yieldigo, které je v tuto chvíli již komerčně nabízeným softwarovým produktem na optimalizaci cen.