Moderuje Soňa Porupková
Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Expanze e-shopů do zahraničí je velké téma už delší dobu. Otázkou ale je, jak umožnit e-shopům jednoduše pokrýt zajímavé a rychle rostoucí trhy. Jaké příležitosti, a kde mají v přeshraničním nákupu e-shopy a co je plusem pro zákazníky? O klíčových faktorech, metrikách a zajímavých číslech expanze promluví šéf největšího nákupního rádce na evropském trhu Heureka Group Tomáš Braverman.
CEO
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Růst a expanze jsou výzvy s velkým „V“. Někdo na to jde pozvolně. Jiní do toho jdou naplno. Jaké to je nastavit extrémní tempo vývoje a přitom udržet stabilitu a motivaci svého týmu? Jaké jsou techniky vyjednávání s velkými hráči na trzích v Rusku, Indii a UAE – čemu se vyvarovat a jak jednání strhnout ve svůj prospěch? O své čerstvé zkušenosti právě z těchto bitevních polí se s Vámi podělí zakladatelka úspěšné mezinárodní logistické společnosti Zásilkovna / Packeta Simona Kijonková.
Zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group
Je považována za první dámu e-commerce v ČR. V r. 2010 založila společnost Zásilkovna a vybudovala z ní mezinárodní technologicko-logistickou firmu s obratem přes 6 miliard korun. Aktuálně stojí v čele holdingu Packeta, což je 14 firem, kam spadá i česká Zásilkovna, a řídí více než 2 200 zaměstnanců. Za svou činnost získala řadu ocenění. Stala se EY Podnikatelem roku 2017 hlavního města Prahy. Za rok 2018 a 2021 zvítězila v žebříčku TOP Podnikatelka roku vydavatelství Economia. Již řadu let se pohybuje na předních místech žebříčku nejvlivnějších žen Forbes.
Peníze od externího investora mohou být tím správným palivem pro raketový růst firmy. Ale vše nemusí být tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Jak si vybrat správného investora? Na co si dát pozor při dohodě s ním? Jak správně využít nové finanční zdroje? Jak nastavit ideální win-win spolupráci mezi firmou a investorem?
CEO
David je CEO a venture partner investiční skupiny Miton. Má na starosti centrální tým Mitonu, a stará se také o několik portfoliových projektů. Absolvent pražské VŠE založil a řadu let vedl digitální agenturu H1.cz, před Mitonem působil jako obchodní ředitel Googlu v ČR. Je vášnivým farmářem a lukostřelcem.
Leoš je ve skupině Mall Group od roku 2017, kdy nastoupil na pozici obchodního ředitele Uloženky. Od roku 2019 je na pozici Head of Key Account Management Mall Marketplace, zodpovědný za rozvoj spolupráce a růst obratu partnerů Mall. Z minulosti má obchodní zkušenosti z oblasti výzkumu a vývoje a mediálního prostředí.
Místopředseda představenstva
V největším českém e-shopu Alza.cz zastává pozici místopředsedy představenstva, z níž řídí veškeré strategické projekty a je zodpovědný za hospodaření společnosti. Do e-shopu nastoupil v roce 2007, z pozice CIO pokládal základy celého IT obchodu a na kontě má i řadu inovací, jako jsou například platební automaty – Alza PayBoxy. Tomáš vystudoval obor softwarové inženýrství na Českém vysokém učení technickém v Praze.
Dozvíte se, jaký přístup k náboru Vám zlepší výsledky a značku zaměstnavatele. Jakou znalost z ecommerce můžete využít pro nábor a mnoho dalších užitečných tipů.
CEO
Štěpán se zabývá moderními trendy v náboru zaměstnanců. Společnost Český Trh Práce s.r.o., kterou reprezentuje, je již 14 let na trhu a poslední čtyři roky vyvíjí a prodává náborový software a aplikaci Recruitis.cz, který si jako svou misi vytyčil slogan: „aby Vás nábor zaměstnanců bavil”. Štěpán stojí za projektem HR Leaders.cz a s Jirkou Landovským moderuje pořad Personalistika Zet na rádiu Zet.
Entrepreneur & Investor
Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren, ale zejména internetové projekty Pilulka v Česku, Slovensku, Rumunsku, Maďarsku a Rakousku. Na trhu e-ecommerce se pohybuje přes 20 let, když své jméno dříve spojoval s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlastnil a řídil. Má zkušenosti s několika exity ale a investicemi do řady startupů, když stál například u zrodu Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.
“Brand from scratch“ aneb jak společně se všemi zaměstnanci vybudovat z nevýrazné šedé myši značku, jejíž kampaně neujdou pozornosti iDnes.cz nebo Forbesu? A proč se GEEKové nebojí mluvit o zeleném konkurentovi?
Generální ředitelka
Absolventka VŠE byla generální ředitelkou Matsushita Electric Industrial (Panasonic) pro Českou republiku a Slovensko. Následně generální ředitelkou společnosti Philips Consumer eletronics Střední a Východní Evropy, v níž měla na starosti 26 zemí. Po odchodu z korporátního prostředí přijala nabídku Ondřeje Fryce a nastoupila do Netretail holding, kde zodpovídala za obchod v pěti zemích (2010–2013) pod značkou Mall. Od roku 2013 do současnosti je generální ředitelkou CZC.cz, se kterým se po čtyřech letech, spojení E-commerce holding Jakuba Havrlanta s Danielem Křetínským, Patrikem Tkáčem, PPF a akvizici skupiny byla Netretail Group, opět vrátila. V dnešní společnosti Mall Group působila Jitka Dvořáková působila jako obchodní ředitelka do dubna 2018. V dubnu 2019 přijala výzvu supervize nad rozvojem poboček ve Slovinsku a Chorvatsku a zároveň zůstává generální ředitelkou a jednatelkou CZC.cz.
Na první pohled je to jednoduché - videa, fotky a recenze jsou super pro budování zákaznické zkušenosti i brandu. Focus na content ale může znamenat zavření jiných cest. Co jsme se naučili po 10 letech tvorby obsahu a co bychom dnes udělali jinak? Může content pomoct vašemu e-shopu?
Founder
Adam Durčák založil a vede sexshop Růžový slon. Ví, že nudný sex je zabiják každého vztahu. Proto v čele zapáleného týmu vybírá nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa a usilovně hledá vše, co dokáže oživit stereotypní sex.
Jak stavíme značku Footshop, abychom naše zákazníky neustále překvapovali? Více se dozvíte při prezentaci Lukáše Burdy.
Global brand manager
Ve Footshopu působí od začátku letošního roku. Předtím vedl jako CEO společnost DIVR Labs, vedl digitální marketing v České spořitelně, či marketing značky Nike na českém a slovenském trhu. Vystudoval ČVUT.
Má smysl u e-shopu budovat značku? Jak udržet věrné klienty v hyperkonkurenčním prostředí? Slevou? Cenou? Odejít ke konkurenci jde většinou na jedno kliknutí. Zákaznickou loajalitu a značku na jedno kliknutí nevybudujete...
CMO
Dříve dlouholetý konzultant značek a marketingu, dnes hrdě štěkám za jednu z nejlepších značek v pet segmentu. Snažíme se to dělat poctivě a hlavně jinak. Nejhorší by pro nás bylo, kdybychom se stali šedým průměrem. Možná proto nekoukáme moc po ostatních kolem nás... díváme se raději dopředu a jdeme svou cestou.
Pro Rohlik.cz je výborná zákaznická zkušenost základním stavebním kamenem i prostředkem rychlého růstu. Stavíme zákazníka do středu všeho nového, co děláme, což často není levné ani jednoduché. Ukážu, z čeho se zákaznická zkušenost u nás skládá, a jak udržujeme orientaci na zákazníka v rostoucí firmě s miliardovými obraty.
Chief Product & Customer Officer
V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.
Lidé jsou líní, chtějí mít všechno rychle, jednoduše, bez volání, čekání. Proto více než polovinu pobytů dnes naši zákazníci rezervují na Slevomatu online. Věděli jste, že od letošního roku je možné si na Slevomatu takto rezervovat i masáž nebo kadeřnici? Jaká byla cesta k online rezervacím a jak se změnila zákaznická zkušenost, business model a vize firmy?
Product Manager
Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.
Budování značky, tvorba super zákaznické zkušenosti, vytváření nezapomenutelných nákupních zážitků. Ať už si v těchto oblastech vymyslíte cokoliv, všechno se nakonec musí promítnout ve funkcionalitách či úpravách na vašem e-shopu. Na co byste si měli vy, manažeři e-shopů, dát při spolupráci s vašim IT oddělením či dodavatelem pozor, aby nebyla vaše dlouhodobá práce v mžiku ztracena?
Web & Innovations Director
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Srdečně vás zveme na slavnostní zakončení celé konference. Čeká na vás after party s pohoštěním a také skvělá příležitost potřást si rukou s těmi správnými lidmi z online byznysu. Sklenička vína a uvolněná atmosféra k navazování kontaktů jen vybízí.
Vizitky a úsměvy s sebou.