Moderuje Matěj Kapošváry
CEO
Matěj Kapošváry je marketingovým a sales ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.
Skloubit tvorbu hodnotného obsahu pro lidi a jeho optimalizaci pro vyhledávače není nic jednoduchého. Ukážu vám, jak k tomu u klientů přistupujeme u nás v Sherpas a provedu vás procesem optimalizace obsahu od základní analýzy, přes samotnou tvorbu obsahu, až po jeho distribuci a online PR.
Senior SEO Specialist
Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.
Většinu pozornosti české e-shopy soustřeďují na optimalizaci jednotlivých marketingových kanálů pro vyšší obraty, a přitom nestíhají dostatečně efektivně pracovat se ziskem. Nevyužívají optimalizaci cenotvorby, která jej může výrazně zvyšovat. Proč ji vůbec řešit a jakou strategii zvolit? Co může přinést její automatizace? Povíme si, jaké jsou současné trendy, jak nad automatizací přemýšlí velcí hráči, se kterými spolupracujeme, a ukážeme vám, jak nejlépe měřit dopady cenotvorby.
Managing Director Heureka.cz a sk
Jako Managing Director pro českou a slovenskou Heureku působí Honza Mayer od července 2021. Ze své pozice Honza na lokálních trzích dohlíží na rozvoj klíčové oblasti celého customer success, péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Prioritou bude také další zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Honza začínal jako programátor, který programoval komponenty do družic. Odtud se dostal k datové analytice a školení Power BI. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza Mayer z firmy Dataweps, u jejíhož zrodu byl a kterou řadu let vedl. Spoluvytvářel analytické nástroje jako je Azor (price monitoring), Beed (nástroj pro automatické bidování pro e-shopy) či TrendLucid a TrendPanel (automatizovaná produktová analytika pro e-commerce). Volný čas tráví v divoké přírodě s batohem na zádech. Díky dvěma malým synům se věnuje studiu dinosaurů.
Co-founder
Pavlína je spoluzakladatelka personální agentury Online People, speciálkou na online marketing. V e-commerce se pohybuje přes 12 let - od Aukra přes Allegro Group až po retail zkušenost z 123shop.cz. Vždy to mělo co do činění s HR a marketingem. V Online People je zodpovědná za vše co je potřeba (obchod, pohovory, reporting, interní procesy). Za pět let existence Online People pracovala se 165 klienty z české i zahraniční ecommerce a v interní databázi má kontakty na víc než 7000 kandidátů, které živí e-commerce.
Rychle se rozvíjející fintech zlepšuje způsob, jak žijeme a obchodujeme. Finanční technologie umožňují rozvoj elektronického obchodu - inovace jako mobilní platby, online platby, digitální peníze, kryptoměny a mnoho dalších mění a budou dále měnit způsob, jakým vzájemně komunikují zákazníci, prodávající a online obchodníci. Jaké jsou nejnovější trendy a jak je proměnit v obchodní příležitosti?
Chief Product and Innovation Officer
Viktoria působí jako Chief Product and Innovation Officer ve společnosti IPF Digital, která je globálním leaderem v poskytování inovativních digitálních finančních služeb. Je součástí skupiny IPF, působící v ČR jako Provident Financial. Do IPF přišla z pozice Chief Digital Officer v Telia, což je největší telekomunikační operátor ve Skandinávii, kde také spoluzakládala VUNK, business akcelerátor a open innovation lab. Viktoria zastávala seniorní pozice v oblasti rozvoje produktů a obchodu; je expertem v oblasti produktové strategie, business modelů, strategií go-to-market a marketingových přístupů pro globální rozvoj businessu. Za svou kariéru prošla mnoha různými odvětvími, ve všech ji provázelo jedno propojující témata – digitální transformace. Viktoria je držitelem titulů MBA a MSc v oborech ekonomie a mezinárodní marketing.
Sjednocení několika mezinárodních firem na společnou platformu? Tomu se říká výzva. Proč je ale dobré spojit know how a síly v jednu (mezinárodní) platformu a plout na jedné lodi? Jak sladit produktově vývojové priority a motivovat k tomu i celý tým? Co je přínosem a co naopak může být reálnou hrozbou? Své zkušenosti s procesy i překážkami, se kterými se při tom můžete setkat, předá Lukáš Putna, šéf vývoje Heureka Group, největšího cenového srovnávače ve střední a východní Evropě.
CTO
Jako šéf vývoje v Heurece působí Lukáš od léta 2017. Soustavně pracuje na rozšiřování týmu, sjednocování technologické a produktové vize Heureky. Jeho aktuální výzvou je společná platforma v rámci Heureka Group. Velký zastánce agilních metodik ve volném čase nejraději sportuje.
Shopsys publikoval několikrát týdně na blogu, jednou měsíčně posílal newsletter s profi-videem, pořádal několik konferencí a komunikoval na více sociálních sítích - konkurence je znala nazpaměť, cílová skupina však vůbec. Většinu kanálů jsme mu proto doporučili zrušit a místo toho přišli s konceptem tištěného časopisu EXEC (exec.shopsys.cz). Ten je dnes základem jejich komunikace i známosti. V prezentaci ukážeme, jak přistoupit ke komunikaci na úzkou cílovou skupinu, ať chcete oslovit jako my top manažery v e-commerce (třeba kvůli hiringu) nebo specifickou cílovou skupinu vašeho e-shopu.
Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.
Komunikační stratég
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.
Díky dynamickému rozvoji technologií dochází ke změnám i v segmentu doručování zásilek. Jak se za poslední čtyři roky mění v závislosti na těchto změnách návyky a požadavky příjemců balíků v České republice se dozvíte v přednášce ředitele GLS Pavla Včely.
Division Manager
General Logistics Systems Czech Republic
Již jedenáctým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.