Většinu pozornosti české e-shopy soustřeďují na optimalizaci jednotlivých marketingových kanálů pro vyšší obraty, a přitom nestíhají dostatečně efektivně pracovat se ziskem. Nevyužívají optimalizaci cenotvorby, která jej může výrazně zvyšovat. Proč ji vůbec řešit a jakou strategii zvolit? Co může přinést její automatizace? Povíme si, jaké jsou současné trendy, jak nad automatizací přemýšlí velcí hráči, se kterými spolupracujeme, a ukážeme vám, jak nejlépe měřit dopady cenotvorby.
Jako Managing Director pro českou a slovenskou Heureku působí Honza Mayer od července 2021. Ze své pozice Honza na lokálních trzích dohlíží na rozvoj klíčové oblasti celého customer success, péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Prioritou bude také další zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Honza začínal jako programátor, který programoval komponenty do družic. Odtud se dostal k datové analytice a školení Power BI. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza Mayer z firmy Dataweps, u jejíhož zrodu byl a kterou řadu let vedl. Spoluvytvářel analytické nástroje jako je Azor (price monitoring), Beed (nástroj pro automatické bidování pro e-shopy) či TrendLucid a TrendPanel (automatizovaná produktová analytika pro e-commerce). Volný čas tráví v divoké přírodě s batohem na zádech. Díky dvěma malým synům se věnuje studiu dinosaurů.