Rychle se rozvíjející fintech zlepšuje způsob, jak žijeme a obchodujeme. Finanční technologie umožňují rozvoj elektronického obchodu - inovace jako mobilní platby, online platby, digitální peníze, kryptoměny a mnoho dalších mění a budou dále měnit způsob, jakým vzájemně komunikují zákazníci, prodávající a online obchodníci. Jaké jsou nejnovější trendy a jak je proměnit v obchodní příležitosti?
Viktoria působí jako Chief Product and Innovation Officer ve společnosti IPF Digital, která je globálním leaderem v poskytování inovativních digitálních finančních služeb. Je součástí skupiny IPF, působící v ČR jako Provident Financial. Do IPF přišla z pozice Chief Digital Officer v Telia, což je největší telekomunikační operátor ve Skandinávii, kde také spoluzakládala VUNK, business akcelerátor a open innovation lab. Viktoria zastávala seniorní pozice v oblasti rozvoje produktů a obchodu; je expertem v oblasti produktové strategie, business modelů, strategií go-to-market a marketingových přístupů pro globální rozvoj businessu. Za svou kariéru prošla mnoha různými odvětvími, ve všech ji provázelo jedno propojující témata – digitální transformace. Viktoria je držitelem titulů MBA a MSc v oborech ekonomie a mezinárodní marketing.