Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2025 se koná 9. 10. 2025.

Daktela

Daktela nabízí komplexní řešení pro správu zákaznické podpory.

Přes jedno webové rozhraní je možné zpracovávat základní komunikační kanály (hlas, email, SMS, webchat, sociální sítě) včetně modulů Daktela CRM a Helpdesk. K dispozici jsou realtime a historické statistiky, výpisy hovorů včetně nahrávek, výpisy chatů atd. Helpdeskový modul funguje na tiketovacím principu a umožňuje párování všech zakoupených komunikačních kanálů.

Celé řešení je postavené na API a nabízí neomezené integrační možnosti, např. synchronizace CRM kontaktů, automatické otevírání karty klienta, zobrazení nadefinovaných dat (např. poslední objednávky) včetně párování do vašeho systému. Daktela kontaktní centrum je doplňující modul pro Daktela virtuální ústředny. Daktelu je možno využívat kdekoliv, kde máte internet.

Kontakty

Roman Baar

Roman Baar

Senior technický konzultant

Videa

Daktela řešení pro kontaktní centrum
Omnichannel řešení pro komunikaci