Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2024 se koná 3. 10. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Miroslava Birešová

Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

Kamil Demuth

Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Fruzsina Donáth

Evangelista elektronického obchodu, podnikatelka, zodpovědná za obchodní rozvoj start-up produktů založených na datech PriceKit a ConvKit, konzultant digitální obchodní strategie. Šest let působila jako CEO v Mall.hu. Člen výboru E-commerce Maďarsko.

Michal Dugáček

V oblasti byznysu a obchodních procesů se pohybuje již dlouhá léta. Začínal v bankovním sektoru, kde se věnoval prodeji a současně zefektivňování prodejních procesů poboček. Následně přes 16 let působil na různých manažerských pozicích ve skupině NAY (včetně sítě Electro World) jako předního prodejce spotřební elektroniky, kde se zaměřoval na rozvoj retailu, obchodních a provozních procesů a zavádění konceptu omnichannel strategie. Odpovídal za implementaci obchodních systémů (ERP, WMS, POS), e-shop aplikací a řídil interní vývoj aplikací pro retail a e-commerce. 

Od roku 2021 pracuje pro společnost Shopsys jako interim e-commerce director, kde pomáhá firmám se zaváděním omnichannel principů a nástrojů, výběrem a vývojem systémů i zefektivňování různých obchodních procesů.

Karol Guláš

Karol vede marketing v Astratexu, který patří mezi nejznámější internetové prodejce spodního prádla na českém trhu. E-shop působí aktuálně v Čechách, Slovensku, Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Řecku, Slovinsku a Chorvatsku. Dříve pracoval jako marketingový ředitel ve Footshopu nebo byl spoluzakladatelem portálu Pepa.cz (Jozko.sk). Vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze (magisterský titul). K jeho zálibám patří biohacking, funkční fitness a rád čte knihy o managementu a osobním rozvoji.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

Erik Jaduš

Erik má předchozí zkušenosti z mezinárodní automotive a beauty oblasti, ale od roku 2021 je součástí Daktely a na pozici Key account manager pomáhá rozvíjet a zlepšovat zákaznickou podporu a business řešení klíčových zákazníků.

Milan Knapp

Milan Knapp je v Roivenue od roku 2019, od léta 2020 potom vede Client Success tým, který se stará o špičkový servis a učí klienty jak řídit svůj marketing na základě dat místo pocitů.

Helena Kodýmová

Před současnou pozicí Head of Customer Experience jsem dlouhodobě působila ve světě telekomunikací, kde jsem se převážně věnovala oblasti péče o zákazníka. V posledních době bylo mé zaměření na nové komunikační kanály a nové technologie. Na této cestě jsem měla možnost „nakouknout“ i do oblasti salesu, presalesu, produktu a procesního řízení. Ze všech těchto oblastí dnes čerpám potřebné, jak optimálně nastavit tu nejlepší péči pro zákazníka a zároveň vytvořit fajn pracovní prostředí pro kolegy ze zákaznické péče. Další alchymií je i správné vyvážení tradičního světa s umělou inteligencí, která se čím dál více hlásí o slovo…

Jan Kvasnička

Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.

Jan Matějů

Závodník na kole, táta, markeťák a manažer se zkušenostmi z telekomunikací, FMCG, food delivery, věnující se nyní vývoji služby, která zákazníkům umožní snadno vybrat a pořídit jakkoliv složitý produkt. Tým firmy Outfindo, kterou vede, má nyní za sebou vývoj služby pro výběr a nákup kol a elektrokol a začíná se pouštět do další expanze, zahraniční i vertikální.

Honza Mayer

Jako Managing Director pro českou a slovenskou Heureku působí Honza Mayer od července 2021. Ze své pozice Honza na lokálních trzích dohlíží na rozvoj klíčové oblasti celého customer success, péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Prioritou bude také další zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Honza začínal jako programátor, který programoval komponenty do družic. Odtud se dostal k datové analytice a školení Power BI. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza Mayer z firmy Dataweps, u jejíhož zrodu byl a kterou řadu let vedl. Spoluvytvářel analytické nástroje jako je Azor (price monitoring), Beed (nástroj pro automatické bidování pro e-shopy) či TrendLucid a TrendPanel (automatizovaná produktová analytika pro e-commerce). Volný čas tráví v divoké přírodě s batohem na zádech. Díky dvěma malým synům se věnuje studiu dinosaurů.

Kateřina Mňuková

Kariéře v IT se věnuji již více než 10 let. V Zásilkovně se věnuji mapování zákaznické spokojenosti a zlepšování procesů v klíčových bodech zákaznické cesty.

Radim Daniel Pánek

Desetiletá specializace na testování výkonu webových aplikací, programátor a founder startupu Canarytrace, školitel testerů a streamer.

Milan Pichlík

Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.

Filip Podstavec

Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.

Adam Pýcha

Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.

KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.

Vladimír Uher

V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.

Ondřej Žák

Ondra skupinu kolem eshopu 4camping.cz, který je největším prodejcem turistického a kempingového zboží a outdoorového vybavení, řídí druhým rokem. Eshop působí již v 6ti zemích Evropy a připravuje se na další expanzi i růst. Dříve Ondřej vedl z pozice CEO českou Zásilkovnu nebo divizi logistiky společnosti ComGate. Vystudoval ČVUT, Fakultu dopravní. Je šťastně ženatý a má dva syny Matěje a Jonáše. Krom své rodiny miluje i cestování spojené s poznáváním nových kultur a tradic, aktivně hraje squash a beach volejbal, a z tribun fandí hokejovým Pardubicím.