Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Přednáška ukáže zkušenosti s nastavováním a následnou praxí s nástroji umělé inteligence v oblasti péče o zákazníka jako jsou voiceboti, chatboti.. podělím se o své tipy a doporučení, nasdílím výstupy z očekávání versus realita, plusy, ale i mínusy těchto nových komunikačních směrů, které se čím dál více hlásí o slovo…
Head Of Customer Experience
Před současnou pozicí Head of Customer Experience jsem dlouhodobě působila ve světě telekomunikací, kde jsem se převážně věnovala oblasti péče o zákazníka. V posledních době bylo mé zaměření na nové komunikační kanály a nové technologie. Na této cestě jsem měla možnost „nakouknout“ i do oblasti salesu, presalesu, produktu a procesního řízení. Ze všech těchto oblastí dnes čerpám potřebné, jak optimálně nastavit tu nejlepší péči pro zákazníka a zároveň vytvořit fajn pracovní prostředí pro kolegy ze zákaznické péče. Další alchymií je i správné vyvážení tradičního světa s umělou inteligencí, která se čím dál více hlásí o slovo…
Žijeme v době, kdy vše musíme A/B testovat, nastavit si KPIs, připravit robustní analytiku… Zapomínáme ovšem na zákazníky, podstatu našeho vlastního businessu a fakt, že rychlost a odvaha se často nedají jasně kvantifikovat. V KNIHY DOBROVSKÝ věříme naší intuici a nebojíme se být na pranýři Twitteru či marketingový guru. Podíváme se na příklady rozhodnutí a kampaní, které by sotva kdy prošly schvalovacím procesem. Naštěstí to nebylo potřeba, tak si je zákazníci mohli užít v plné parádě. A co je na tom nejlepší? Ono to fungovalo.
Ředitel oddělení marketingu a E-commerce
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.
8 z 10 žen nenosí správnou velikost podprsenky. Jak i přesto obdržet 1,3 milionů online objednávek spodního prádla ročně, výrazně navýšit tržby, zisk a expandovat do západní Evropy? Navíc ještě udržet vysokou spokojenost, nízké procento vratek a dosáhnout míry Net Promoter Score zákaznic na úrovni 91? O své zkušenosti, tipy a doporučení se s vámi podělí Karol Guláš, marketingový ředitel e-shopu Astratex.
CMO, Marketing Director
Karol vede marketing v Astratexu, který patří mezi nejznámější internetové prodejce spodního prádla na českém trhu. E-shop působí aktuálně v Čechách, Slovensku, Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Řecku, Slovinsku a Chorvatsku. Dříve pracoval jako marketingový ředitel ve Footshopu nebo byl spoluzakladatelem portálu Pepa.cz (Jozko.sk). Vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze (magisterský titul). K jeho zálibám patří biohacking, funkční fitness a rád čte knihy o managementu a osobním rozvoji.
E-commerce trh potravin se ještě stále teprve formuje. Už nyní je ale jasné, že zásadním způsobem ovlivní více než 300miliardový segment prodeje potravin. Jsme na začátku úžasné jízdy a velkolepé bitvy o přízeň zákazníků. Karty se budou rozdávat znova a nebude nutně platit, že větší bere. Vybírat si bude zákazník. A rozhodně bude mít dříve či později z čeho.
Founder & CEO
Scuk.cz
Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.
Zajímá vás, jak je možné za pět let zvýšit počet objednávek 10×, udržet si extrémní spokojenost zákazníků a zároveň zajistit fungování firmy postavené na partě outdoorových nadšenců? Ondřej Žák z eshopu 4camping.cz vám prozradí, v čem tkví kouzlo úspěšného internetového obchodu, nastíní výhody a úskalí vlastní výroby a nechá vás nakouknout pod pokličku úspěšné práce se zákazníky.
CEO
Ondra skupinu kolem eshopu 4camping.cz, který je největším prodejcem turistického a kempingového zboží a outdoorového vybavení, řídí druhým rokem. Eshop působí již v 6ti zemích Evropy a připravuje se na další expanzi i růst. Dříve Ondřej vedl z pozice CEO českou Zásilkovnu nebo divizi logistiky společnosti ComGate. Vystudoval ČVUT, Fakultu dopravní. Je šťastně ženatý a má dva syny Matěje a Jonáše. Krom své rodiny miluje i cestování spojené s poznáváním nových kultur a tradic, aktivně hraje squash a beach volejbal, a z tribun fandí hokejovým Pardubicím.
Affiliate má obecně mezi marketingový kanály špatné jméno. Údajně jen samí „doklepávači“ konverzí (kupový / cashback partneři), žádná přidaná hodnota a podobně. Co když se to dá ale dělat jinak? Lépe. Celé je to jen o přístupu a správné strategii. Na detailní případové studii vám ukážu jak se nám povedlo rozběhnout affiliate program e-shopu s alkoholem Warehouse1.
Spolumajitel
Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.
Honza Mayer, šéf české a slovenské Heureky ve své přednášce pootevře dvířka do zákulisí práce customer succes oddělení jednoho z nejsilnějších e-commerce hráčů nejen Česka, ale celé střední a východní Evropy. Jak pracuje nákupní rádce s B2C a B2B zákazníky? Čím vším se dají zákazníci zaujmout? A jak může Heureka e-shopům pomoci růst i v dnešní těžké době? Těšit se můžete na spoustu reálných příkladů.
Managing Director Heureka.cz a sk
Jako Managing Director pro českou a slovenskou Heureku působí Honza Mayer od července 2021. Ze své pozice Honza na lokálních trzích dohlíží na rozvoj klíčové oblasti celého customer success, péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Prioritou bude také další zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Honza začínal jako programátor, který programoval komponenty do družic. Odtud se dostal k datové analytice a školení Power BI. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza Mayer z firmy Dataweps, u jejíhož zrodu byl a kterou řadu let vedl. Spoluvytvářel analytické nástroje jako je Azor (price monitoring), Beed (nástroj pro automatické bidování pro e-shopy) či TrendLucid a TrendPanel (automatizovaná produktová analytika pro e-commerce). Volný čas tráví v divoké přírodě s batohem na zádech. Díky dvěma malým synům se věnuje studiu dinosaurů.
V rámci nejnovějšího výzkumu magazínu EXEC jsme zkoumali téma zákaznické zkušenosti a to, jak ji vnímají největší online prodejci. V rámci přednášky ukážeme výsledky výzkumu – jak prodejci vnímají téma CX, jakým způsobem jej řídí, jak sami sebe hodnotí a co vnímají jako největší bariéry lepší zákaznické zkušenosti. U největších bariér se pak blíže podíváme na to, jak je odstranit i ve vašem e-shopu tak, aby bylo nakupování pro vaše zákazníky skutečně příjemným zážitkem.
Business solutions architect
V oblasti byznysu a obchodních procesů se pohybuje již dlouhá léta. Začínal v bankovním sektoru, kde se věnoval prodeji a současně zefektivňování prodejních procesů poboček. Následně přes 16 let působil na různých manažerských pozicích ve skupině NAY (včetně sítě Electro World) jako předního prodejce spotřební elektroniky, kde se zaměřoval na rozvoj retailu, obchodních a provozních procesů a zavádění konceptu omnichannel strategie. Odpovídal za implementaci obchodních systémů (ERP, WMS, POS), e-shop aplikací a řídil interní vývoj aplikací pro retail a e-commerce.
Od roku 2021 pracuje pro společnost Shopsys jako interim e-commerce director, kde pomáhá firmám se zaváděním omnichannel principů a nástrojů, výběrem a vývojem systémů i zefektivňování různých obchodních procesů.
Konkurovat cenou nemá smysl, a tak nezbývá než utahovat šrouby. Přehled manipulativních technik včetně efektivity. Jak přesvědčit návštěvníky webu, aby udělali, co chcete bez použití „dark patterns“. Jaké jsou dlouhodobé následky zákaznické nespokojenosti. Kdy kterou techniku použít, jaké jsou alternativy a za co se chodí do pekla.
CRO & UX expert
Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním.
Získávání zpětné vazby od zákazníků/návštěvníků e-shopu patří mezi základní stavební kámen strategie, abyste mohli lépe růst a vydělávat více. I menší drobnost vás dokáže posunout. Podíváme se na nástroje, způsoby a místa, kde můžete zpětnou vazbu získávat, ale i na následný proces, jak ji správně prioritizovat, zadat, vyhodnotit a dát správně vědět vašim zákazníkům, co je nového. Přednáška bude hodně praktická, těším se na vás.
UX designer
Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.
E-shopy jako obrovský katalog zboží se skvělým doručením přímo domů nemusí vždy být tou nejlepší cestou pro zákazníka, zejména při nákupu složitějších produktů jako jsou elektrokola, televize, ale i outdoorové oblečení. S ústupem kamenných prodejen je často zákazník odkázán na samostudium a názory blízkých. Existuje lepší řešení? Jan vám prozradí, jak to udělat lépe za přispění pokročilých algoritmů.
Founder
Závodník na kole, táta, markeťák a manažer se zkušenostmi z telekomunikací, FMCG, food delivery, věnující se nyní vývoji služby, která zákazníkům umožní snadno vybrat a pořídit jakkoliv složitý produkt. Tým firmy Outfindo, kterou vede, má nyní za sebou vývoj služby pro výběr a nákup kol a elektrokol a začíná se pouštět do další expanze, zahraniční i vertikální.
Aniž by se mohlo na první pohled zdát, zákaznická péče je jeden z hlavních aspektů pro dosažení úspěšných cílů společnosti a udržení se na špičce v nepřeberném množství konkurence. Daktela kontaktní centrum je cloudové řešení s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů „OmniChannel“ v jedné webové aplikaci – telefon, email s ticketovacím systémem, webový chat, SMS a sociální sítě.
Daktela navíc poskytuje nástroje pro realtime reporting určený pro management společnosti a nabízí několik desítek předpřipravených statistik pro všechny podporované komunikační kanály, které mohou teamleadeři a management používat pro hodnocení KPI a budoucího plánování.
Customer Solutions Consultant
Erik má předchozí zkušenosti z mezinárodní automotive a beauty oblasti, ale od roku 2021 je součástí Daktely a na pozici Key account manager pomáhá rozvíjet a zlepšovat zákaznickou podporu a business řešení klíčových zákazníků.
Senior Customer Solutions Consultant
V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.
In the battle of repricing, timing is everything. You either react first or you lose. There is no such thing as a second place. Inflation, growing competition, exponential number of webshops, products and data can cause a headache, still you have to deal with your pricing in your daily routine. I will take you to a backstage tour in the repricing automation world, see why it is important, how it works, what is the added value to professional control of e-business.
Director Of Business Development
Evangelista elektronického obchodu, podnikatelka, zodpovědná za obchodní rozvoj start-up produktů založených na datech PriceKit a ConvKit, konzultant digitální obchodní strategie. Šest let působila jako CEO v Mall.hu. Člen výboru E-commerce Maďarsko.