Tato akce již proběhla. Další akce E-Business Forum 2024 se koná 3. 10. 2024.

Program

11:00 - 11:50

WORKSHOP: Od problému k řešení aneb jak najít a rychle prioritizovat nápady na zlepšení zákaznické péče

Na workshopu si ukážeme, jak správně identifikovat a popsat problém, který může v customer care nastat, jak stanovit cíl, ke kterému se chceme dostat, vymyslet nápady na řešení a prioritizovat tak, abychom měli jasný plán, co dál.

Kateřina Mňuková Kateřina Mňuková

Product manager

Zásilkovna

Kateřina Mňuková

Kariéře v IT se věnuji již více než 10 let. V Zásilkovně se věnuji mapování zákaznické spokojenosti a zlepšování procesů v klíčových bodech zákaznické cesty.

11:50 - 12:40

WORKSHOP: Praktické využití omnichannel nástroje pro zákaznickou péči

Daktela je intuitivní omnichannel nástroj sjednocující všechny komunikační kanály jako telefon, email s helpdeskem, SMS, webový chat a sociální sítě do jediného prostředí. Ukážeme si, jak vypadá práce s Daktelou a jaké další benefity, například detailní statistiky a reporting, může přinést pro management také vaší společnosti.

Erik Jaduš Erik Jaduš

Customer Solutions Consultant

Daktela

Erik Jaduš

Erik má předchozí zkušenosti z mezinárodní automotive a beauty oblasti, ale od roku 2021 je součástí Daktely a na pozici Key account manager pomáhá rozvíjet a zlepšovat zákaznickou podporu a business řešení klíčových zákazníků.

Vladimír Uher Vladimír Uher

Senior Customer Solutions Consultant

Daktela

Vladimír Uher

V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.

13:40

Moderace

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

13:40 - 14:05

Jak fungují online tržiště a jak mohou podpořit prodej ve vaší multikanálové marketingové strategii?

Naučte se, jak fungují online tržiště, jak mohou urychlit prodej ve vaší multikanálové strategii a co všechno můžete udělat pro zvýšení vašeho prodeje. Miroslava z Kaufland.de vám představí svůj názor na dokonalou multikanálovou strategii a zobrazí vám tipy a triky pro online tržiště. A samozřejmě budete mít prostor pro individuální dotazy. Ujistěte se, že si nenecháte ujít tuto MasterClass!

Miroslava Birešová Miroslava Birešová

Manažer mezinárodního prodeje CZ / SK

Kaufland Global Marketplace

Miroslava Birešová

Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.

14:05 - 14:30

Uživatelské signály a jejich dopady na řazení výsledků vyhledávání

Mezi nejdůležitějšími signály pro řazení výsledků vyhledávání v poslední době přibyl jeden, jehož význam výrazně roste v posledních měsících. Vyhledávače začínají používat uživatelské signály k řazení výsledků vyhledávání v čím dál větší míře. Ale jak se tomu přizpůsobit? Odkud vůbec dané signály bere a jak měřit jejich dopad i na váš web?

Filip Podstavec Filip Podstavec

CEO

Filip Podstavec

Filip Podstavec

Specialista na technické SEO a link building, osobnost digitálního marketingu roku 2017 a vlastník nástroje Marketing Miner, zaměřujícího se na data mining a výzkum v oblasti SEO a PPC.

14:30 - 14:55

Péče o zákazníka – jak z vašich dat získat co nejvíce

GDPR nám krapet změnilo pravidla hry. Asi jste od „právního“ taky dostali desatera pro práci s daty. Nutno říct, že často (zbytečně) přísná. Pojďme mrknout na to, jak i bez souhlasu klientů získat z dat co nejvíce. Co je a co ještě není profilování? Jak na zákaznickou péči? Analýzu vašeho webu a produktů? A kde šetřit na vašich stránkách check boxy? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a bez paragrafů. Způsobem, který vás bude bavit.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

15:25 - 15:50

Kytary.cz - růst ze 100 milionů na miliardu a proměna marketingového týmu

Kytary.cz jsou největším e-commerce hráčem v oboru na českém trhu a jedním z největších v EU. Roivenue je jediným hráčem na českém trhu v oblasti marketingové data-driven atribuce. Kytary a Roivenue spolupracují již více než 5 let a za tu dobu se jejich spolupráce výrazně proměnila. Filip s Milanem se rozpovídají o tom, co se za tu dobu změnilo v online světě, proč je potřeba řídit marketing s chladnou hlavou na základě relevantních dat, jak se taková práce s daty změní, když vaše firma vyroste desetinásobně i třeba o tom, jaká úskalí za tu dobu museli společně překonat.

Filip Černý Filip Černý

CMO

AUDIO PARTNER

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

Milan Knapp Milan Knapp

Head of Client Success

Roivenue

Milan Knapp

Milan Knapp je v Roivenue od roku 2019, od léta 2020 potom vede Client Success tým, který se stará o špičkový servis a učí klienty jak řídit svůj marketing na základě dat místo pocitů.

15:50 - 16:15

Milisekundy vydělávají miliony, tak nenechte nakupovat vaše zákazníky u konkurence

Nenechte zákazníky zbytečně nakupovat u konkurence. Zavedu vás do tématu vitality webových aplikací, ve kterých sledujeme user experience z pohledu reálného uživatele. Kvalita a dostupnost webové aplikace rozhoduje, jestli u vás zákazník nakoupí a bude spokojený. Na přednášce vám ukážu, co uživatelé mohou zažívat i když si myslíte, že váš web je skvělý.

Radim Daniel Pánek Radim Daniel Pánek

CEO

Canarytrace

Radim Daniel Pánek

Desetiletá specializace na testování výkonu webových aplikací, programátor a founder startupu Canarytrace, školitel testerů a streamer.