GDPR nám krapet změnilo pravidla hry. Asi jste od „právního“ taky dostali desatera pro práci s daty. Nutno říct, že často (zbytečně) přísná. Pojďme mrknout na to, jak i bez souhlasu klientů získat z dat co nejvíce. Co je a co ještě není profilování? Jak na zákaznickou péči? Analýzu vašeho webu a produktů? A kde šetřit na vašich stránkách check boxy? Mrkneme na to prakticky, na příkladech a bez paragrafů. Způsobem, který vás bude bavit.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.