Žijeme v době, kdy vše musíme A/B testovat, nastavit si KPIs, připravit robustní analytiku… Zapomínáme ovšem na zákazníky, podstatu našeho vlastního businessu a fakt, že rychlost a odvaha se často nedají jasně kvantifikovat. V KNIHY DOBROVSKÝ věříme naší intuici a nebojíme se být na pranýři Twitteru či marketingový guru. Podíváme se na příklady rozhodnutí a kampaní, které by sotva kdy prošly schvalovacím procesem. Naštěstí to nebylo potřeba, tak si je zákazníci mohli užít v plné parádě. A co je na tom nejlepší? Ono to fungovalo.
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.