8 z 10 žen nenosí správnou velikost podprsenky. Jak i přesto obdržet 1,3 milionů online objednávek spodního prádla ročně, výrazně navýšit tržby, zisk a expandovat do západní Evropy? Navíc ještě udržet vysokou spokojenost, nízké procento vratek a dosáhnout míry Net Promoter Score zákaznic na úrovni 91? O své zkušenosti, tipy a doporučení se s vámi podělí Karol Guláš, marketingový ředitel e-shopu Astratex.
Karol vede marketing v Astratexu, který patří mezi nejznámější internetové prodejce spodního prádla na českém trhu. E-shop působí aktuálně v Čechách, Slovensku, Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Řecku, Slovinsku a Chorvatsku. Dříve pracoval jako marketingový ředitel ve Footshopu nebo byl spoluzakladatelem portálu Pepa.cz (Jozko.sk). Vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze (magisterský titul). K jeho zálibám patří biohacking, funkční fitness a rád čte knihy o managementu a osobním rozvoji.