E-commerce trh potravin se ještě stále teprve formuje. Už nyní je ale jasné, že zásadním způsobem ovlivní více než 300miliardový segment prodeje potravin. Jsme na začátku úžasné jízdy a velkolepé bitvy o přízeň zákazníků. Karty se budou rozdávat znova a nebude nutně platit, že větší bere. Vybírat si bude zákazník. A rozhodně bude mít dříve či později z čeho.
Touha pracovat na věcech, které mají hlubší smysl přivedla Kamila v létě 2017 k založení online farmářského trhu Scuk.cz. Posláním Scuk.cz je udržitelné nakupování bez plýtvání, od lokálních farmářů a výrobců, s maximálním ohledem na životní prostředí i welfare zvířat. Zkušenosti Kamil před založením Scuk.cz sbíral například jako marketingový ředitel v Heureka.cz a CZC.cz nebo jako manažer v investiční skupině Miton. Kamil věří, že základem pro úspěšné a udržitelné podnikání je spokojený tým, který táhne za jednu mrkev. Téma zdravé firemní kultury postavené na společných hodnotách a společném cíli je jedno z hlavních témat co Kamil při rozvoji Scuk.cz řeší.