Honza Mayer, šéf české a slovenské Heureky ve své přednášce pootevře dvířka do zákulisí práce customer succes oddělení jednoho z nejsilnějších e-commerce hráčů nejen Česka, ale celé střední a východní Evropy. Jak pracuje nákupní rádce s B2C a B2B zákazníky? Čím vším se dají zákazníci zaujmout? A jak může Heureka e-shopům pomoci růst i v dnešní těžké době? Těšit se můžete na spoustu reálných příkladů.
Jako Managing Director pro českou a slovenskou Heureku působí Honza Mayer od července 2021. Ze své pozice Honza na lokálních trzích dohlíží na rozvoj klíčové oblasti celého customer success, péče o VIP klienty a významné obchodní partnery. Prioritou bude také další zkvalitňování obsahu na Heurece v B2B i B2C sféře nebo vylepšování katalogu. Honza začínal jako programátor, který programoval komponenty do družic. Odtud se dostal k datové analytice a školení Power BI. Bohaté zkušenosti s vedením úspěšné e-commerce firmy má Honza Mayer z firmy Dataweps, u jejíhož zrodu byl a kterou řadu let vedl. Spoluvytvářel analytické nástroje jako je Azor (price monitoring), Beed (nástroj pro automatické bidování pro e-shopy) či TrendLucid a TrendPanel (automatizovaná produktová analytika pro e-commerce). Volný čas tráví v divoké přírodě s batohem na zádech. Díky dvěma malým synům se věnuje studiu dinosaurů.