Získávání zpětné vazby od zákazníků/návštěvníků e-shopu patří mezi základní stavební kámen strategie, abyste mohli lépe růst a vydělávat více. I menší drobnost vás dokáže posunout. Podíváme se na nástroje, způsoby a místa, kde můžete zpětnou vazbu získávat, ale i na následný proces, jak ji správně prioritizovat, zadat, vyhodnotit a dát správně vědět vašim zákazníkům, co je nového. Přednáška bude hodně praktická, těším se na vás.
Honza je UX designer, CRO specialista a stratég na volné noze, jehož úkolem je vytvářet ziskovější a efektivnější weby, projekty či firmy. Pomáhá velkým i menším klientům zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. A přesně v tomto duchu bude i jeho přednáška.