Aniž by se mohlo na první pohled zdát, zákaznická péče je jeden z hlavních aspektů pro dosažení úspěšných cílů společnosti a udržení se na špičce v nepřeberném množství konkurence. Daktela kontaktní centrum je cloudové řešení s nativní podporou mnoha komunikačních kanálů „OmniChannel“ v jedné webové aplikaci – telefon, email s ticketovacím systémem, webový chat, SMS a sociální sítě.
Daktela navíc poskytuje nástroje pro realtime reporting určený pro management společnosti a nabízí několik desítek předpřipravených statistik pro všechny podporované komunikační kanály, které mohou teamleadeři a management používat pro hodnocení KPI a budoucího plánování.
Erik má předchozí zkušenosti z mezinárodní automotive a beauty oblasti, ale od roku 2021 je součástí Daktely a na pozici Key account manager pomáhá rozvíjet a zlepšovat zákaznickou podporu a business řešení klíčových zákazníků.
V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.