Affiliate má obecně mezi marketingový kanály špatné jméno. Údajně jen samí „doklepávači“ konverzí (kupový / cashback partneři), žádná přidaná hodnota a podobně. Co když se to dá ale dělat jinak? Lépe. Celé je to jen o přístupu a správné strategii. Na detailní případové studii vám ukážu jak se nám povedlo rozběhnout affiliate program e-shopu s alkoholem Warehouse1.
Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.