Daktela je intuitivní omnichannel nástroj sjednocující všechny komunikační kanály jako telefon, email s helpdeskem, SMS, webový chat a sociální sítě do jediného prostředí. Ukážeme si, jak vypadá práce s Daktelou a jaké další benefity, například detailní statistiky a reporting, může přinést pro management také vaší společnosti.
Erik má předchozí zkušenosti z mezinárodní automotive a beauty oblasti, ale od roku 2021 je součástí Daktely a na pozici Key account manager pomáhá rozvíjet a zlepšovat zákaznickou podporu a business řešení klíčových zákazníků.
V IT odvětví působí od roku 2000, kdy si za tu dobu prošel různé oblasti. Od roku 2017 se stal součástí dynamicky se rozvíjející společnosti Daktela, což pro Vláďu byla velká výzva. Svět telekomunikací byl pro něj totiž tehdy zcela nový. S odstupem času nyní působí na pozici Senior Customer Solutions Consultant a specializuje se na významné resp. větší a technicky složitější společnosti, kterým pomáhá rozvíjet jejich business a zároveň zefektivňovat práci jejich zaměstnanců.