Kytary.cz jsou největším e-commerce hráčem v oboru na českém trhu a jedním z největších v EU. Roivenue je jediným hráčem na českém trhu v oblasti marketingové data-driven atribuce. Kytary a Roivenue spolupracují již více než 5 let a za tu dobu se jejich spolupráce výrazně proměnila. Filip s Milanem se rozpovídají o tom, co se za tu dobu změnilo v online světě, proč je potřeba řídit marketing s chladnou hlavou na základě relevantních dat, jak se taková práce s daty změní, když vaše firma vyroste desetinásobně i třeba o tom, jaká úskalí za tu dobu museli společně překonat.
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
Milan Knapp je v Roivenue od roku 2019, od léta 2020 potom vede Client Success tým, který se stará o špičkový servis a učí klienty jak řídit svůj marketing na základě dat místo pocitů.