V rámci nejnovějšího výzkumu magazínu EXEC jsme zkoumali téma zákaznické zkušenosti a to, jak ji vnímají největší online prodejci. V rámci přednášky ukážeme výsledky výzkumu – jak prodejci vnímají téma CX, jakým způsobem jej řídí, jak sami sebe hodnotí a co vnímají jako největší bariéry lepší zákaznické zkušenosti. U největších bariér se pak blíže podíváme na to, jak je odstranit i ve vašem e-shopu tak, aby bylo nakupování pro vaše zákazníky skutečně příjemným zážitkem.
V oblasti byznysu a obchodních procesů se pohybuje již dlouhá léta. Začínal v bankovním sektoru, kde se věnoval prodeji a současně zefektivňování prodejních procesů poboček. Následně přes 16 let působil na různých manažerských pozicích ve skupině NAY (včetně sítě Electro World) jako předního prodejce spotřební elektroniky, kde se zaměřoval na rozvoj retailu, obchodních a provozních procesů a zavádění konceptu omnichannel strategie. Odpovídal za implementaci obchodních systémů (ERP, WMS, POS), e-shop aplikací a řídil interní vývoj aplikací pro retail a e-commerce.
Od roku 2021 pracuje pro společnost Shopsys jako interim e-commerce director, kde pomáhá firmám se zaváděním omnichannel principů a nástrojů, výběrem a vývojem systémů i zefektivňování různých obchodních procesů.