Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Petr Bena je zkušeným lídrem v oblasti e-commerce a obchodu. 24 let strávil v americké korporaci, z toho 13 let působil mimo Českou republiku. V roce 2016 se rozhodl pro novou výzvu v podobě Alzy. Díky zkušenostem se do roka stal ředitelem Sales & Purchasing a od roku 2020 zastává pozici místopředsedy představenstva a podílí se tak na řízení celé společnosti. Petrovou doménou je obchod, nicméně jeho působení má široký záběr. Založil trainee program a umožnil tak mladým talentům pravidelně vstupovat do světa Alzy, kde mají možnost se rychle rozvíjet. Rozběhl i spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Přispěl také ke snížení reklamací na třetinu původní hodnoty. Rovněž stál u zrodu dnes populárního členského programu AlzaPlus+ a inovativní služby Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš. Petr je nadšeným a zarputilým běžcem a je to právě běžecká upřímnost a cílevědomost (běh neokecáš), kterou aplikuje i v profesním životě. Práce v Alze ho baví pro její rychlost a pragmatičnost a možnost učit se neustále něco nového.
Václav se pohybuje na poli e-commerce prakticky celý svůj profesní život. V HP TRONICU stál u zrodu eshopu Euronics, se kterým HP TRONIC významněji vstoupil do české e-commerce scény. S fokusem na spokojenost zákazníků ve firmě rozjížděl NPS, vedl tým online marketingu. Jeho schopnost propojovat inovativní přístupy s osvědčenými postupy jej činí cenným partnerem pro jakýkoli tým či projekt. V současné době působí jako jeden z klíčových členů týmu, který utváří a rozvíjí e-commerce strategii DATARTu.
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Soňa Fialková, zakladatelka a spolumajitelka SpokojenyPes.cz Soňa ukončila v roce 2005 inženýrské studium na VŠE v Praze, kde se věnovala oboru informačních technologií, a ve stejném roce založila e-shop SpokojenyPes.cz. Krátkou zkušenost v korporátní sféře v bankovním a reklamním prostoru vyměnila za vlastní podnikání a e-shop SpokojenyPes.cz dnes patří k on-line lídrům na trhu pet foodu. Soňa působí ve Spokojeném Psovi na pozici CEO a jejím hlavním úkolem je především strategický rozvoj firmy a její finanční stabilita. Před čtyřmi lety prodali s manželem a třetím společníkem většinový podíl ve firmě investorovi Jozefu Janovovi. Soňa žije nedaleko Prahy a součástí její rodiny je i několik chrtů a koček.
Honza je marketingový expert s 12+ letou praxí z firem jako Google, Avast a foodora. Zaměřuje se na marketing B2C digitálních produktů a interní DEI+ programy.
Spolu se sestrou Lucií založily, stále 100% vlastní a vedou skupinu e-shopů a kamenných prodejen Agátin svět zaměřených na kreativní a edukativní hry a hračky a potřeby pro děti. Kreativita je i poznávacím znamením Agátina světa v oblasti marketingu a prodeje. Agátin svět je průkopníkem symbiózy on-line a off-line komunikace již od r. 2014, vytvořil řadu inovativních komunikačních projektů a na budování vlastní cesty se spoléhá i v náročné době krizí a nových e-commerce výzev.
Ondřej Machala působí na pozici CEO v Ovečkárně téměř dva roky. Během této doby se zaměřil na celkové nastavení procesů uvnitř společnosti a její přechod na data-driven company. Jeho cesta do Ovečkárny vedla přes obchodní pozice v HP Tronicu, odkud pokračoval do Panasonicu, kde působil v produktovém marketingu pro region CEE a následně jako obchodní ředitel pro CZ&SK. Krátce také vedl sales team v DODO.
Tadeáš Marek je český podnikatel a zakladatel inovativního startupu Boost.space, který se zaměřuje na centralizaci a efektivní využití firemních dat. Jeho profesní dráha začala v marketingu, když pracoval pro českou automobilovou značku Praga. Ve firmě museli zpracovávat velké množství dat, která byla v různých formátech, a práce s nimi zabírala příliš mnoho času. Tehdy ho napadla myšlenka na jednotný systém jejich správy.
Během posledních 13 letech Michal nasbíral mnoho zkušeností v dynamickém, globálním a především data-driven pracovním prostředí (Zalando, Notino). Zatímco se v Zalandu staral primárně o vývoj produktů v oblasti data science, jako je personalizace nebo predikce prodejů, v Notinu vede týmy, které mají na starost rozvoj mobilní aplikace, zákaznické loyalty, omnichannelu a různých inovačních nástrojů.
Jsem advokát a ještě déle frontend designer. Specializuji se na weby, design a online svět obecně, a to jak z pohledu právníka, tak frontend designera. Právě kombinací světů práva a techu se snažím hledat řešení tam, kde jiní už říkají ne.
Martin se do vlastního podnikání -založení BizMachine - vrhl v roce 2016 po zkušenostech z McKinsey, kde byl partnerem v technologické praxi. Před tím 10 let sbíral pracovní zkušenosti v softwarové branži v Německu a v kalifornském Palo Alto. V Silicon Valley pracoval pět let pro SAP v oblasti softwarového vývoje a produktového manažmentu. Když nepracuje a není s rodinou, jezdí na horském i silničním kole, nebo vyráží do hor na lyže.
Vojtěch je spoluzakladatel a ředitel výzkumu společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Stojí za inovativními projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz.
Původně media planner v agentuře PHD se po přesunu do agentury Transact naplno věnuje rozvoji oblasti Retail media v rámci českého trhu. Staví úspěšné retail media strategie jak pro endemické, tak neendemické brandy.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Jana Sobotková je Retail Media Sales Manager v Rohlik Group, kde od července 2023 úspěšně realizuje marketingové strategie zaměřené na reklamu v maloobchodním prostředí, čímž pomáhá značkám oslovit zákazníky při nákupu. Předtím vedla obchodní tým v O2 Media Sales, specializující se na prodej reklamy třetím stranám na základě Big Dat. S téměř jedenáctiletou zkušeností v digitálních médiích a mobilním marketingu přináší Jana inovativní přístupy k marketingovým výzvám.
Jaroslav Sodomka je marketingový profesionál s šestnáctiletou praxí z vedoucích pozic napříč různými odvětvími, včetně retailu, médií či automobilového průmyslu. V roce 2022 stál v rámci Publicis Groupe u zrodu české divize Commerce, v jejímž čele přináší do Česka moderní technologie a služby pomáhající retailerům i značkám zefektivňovat a napřimovat vzájemnou spolupráci skrze technologickou transformaci, datovou transparenci a strategický rozvoj sítí retail médií.
I'm Vlad. I've been with Salesforce for more than 3 years, with the last 10 years of my career focused on Retail. I am passionate about innovation in eCommerce and enjoy helping companies sustainably grow their existing online sales while opening up new revenue channels. I take pride in finding the best Salesforce solutions tailored to each company, ensuring they can adapt and thrive in the ever-evolving digital landscape.
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.
Zkušený obchodník s mezinárodním backgroundem. Specialista na retail a e-commerce se zkušenostmi z působení v několika zemích střední Evropy na ředitelské úrovni pro Procter & Gamble. Zde načerpal znalosti trhu, retailu a zákazníků, jejich potřeb a očekávání. Od společného obchodního plánování s retailerem a řízení kategorií a značek se posunul k rozvoji efektivnějšího prodeje a komunikace směrem k zákazníkům zejména v oblasti e-commerce. Nyní ve spolupráci s retailem aplikuje všechny platné obchodní principy, pouze efektivněji, pomocí obchodně-technologického řešení retailové platformy. Toto inovativní řešení s prokazatelnými výsledky v oblasti růstu prodejů a optimalizace obchodních procesů pro optimalizaci prodeje zavádí v retailu jak v Čechách tak v zahraničí.
Po mnoha letech na manažerských pozicích v Amazonu se v rámci agentury Transact věnuje rozvoji oblasti Retail medií v Česku.
S více než 11 lety zkušeností v oblasti e-commerce a znalosti trhů střední Evropy se Eliška Tvarohová věnuje reklamě a marketingovým strategiím. Po celou svou kariéru byla v úzkém kontaktu s největšími světovými značkami a dobře rozumí jejich potřebám i marketingovým výzvám, což ji činí cenným partnerem pro vytváření efektivních strategií na míru. Její současné působení v rámci společnosti Allegro, kde se věnuje rozvoji marketingových možností pro značky i prodejce nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Maďarsku, ji staví do čela inovací v mezinárodním měřítku. Široké povědomí o problematice má také díky přesahu na slovinský a chorvatský trh, kam Allegro postupně expanduje. Samotný koncept marketplace, jakožto budoucnosti v e-commerce a jeho propojení s aktuální tradičním trhem, je pro ni výzvou s velkým potenciálem.
Tomáš Vala je od roku 2015 generálním ředitelem rodinné firmy SIKO, nejsilnějšího retailera s vybavením pro koupelny, kuchyně a interiér na českém i slovenském trhu. Firma dosahuje obratu 6 mld. Kč, má přes 50 prodejen a 1000 zaměstnanců. Ve vedení převzal štafetu po zakladatelce firmy, Jaroslavě Valové. Firmu úspěšně digitalizoval. Skrze investice do francouzského e-shopu LIVEA rozvíjí e-commerce aktivity v západní Evropě, kde chce být první volbou v digitální inspiraci v interiérech. Díky vstupu do švýcarské společnosti Swiss Aqua Technologies SIKO expanduje i na globální trh prostřednictvím vlastních patentovaných produktů dodávaných do více než 70 států světa. V roce 2020 Tomáš Vala získal ocenění Vizionář roku v prestižní soutěži Manažer roku.
Robert Válek je zkušený profesionál s více než šestnáctiletou praxí v oblasti digitálních médií a prodeje na českém mediálním trhu. Svou kariéru budoval v předních mediálních domech MAFRA a Seznam.cz. Mezinárodní zkušenosti získal při působení ve Španělsku, kde pracoval na obchodních pozicích v high-tech společnostech (Autodesk, Hitachi). Nyní působí jako Retail Media Sales Manager ve společnosti Rohlik Group, kde se soustředí na rozvoj obchodních příležitostí společnosti.
Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na VŠE a MBA program na Escuela Superior de Marketing y Administración. V roce 2010, ještě během studií, spustil společně se spolužákem Tomášem Huberem prodej müsli přes internet s možností vlastních variací. V létě 2011 se oba zakladatelé vydali do pořadu Den D, kde hledali investory a přestože se s žádným nakonec nedohodli, odvysílání pořadu v roce 2012 způsobilo přetížení webu Mixit a jeho myšlenka se stala až nečekaně populární napříč veřejností. Za své úspěchy získali Martin Wallner a Tomáš Huber ocenění EY Začínající podnikatel roku 2015. Mixit od svého založení připravuje expanzi již na sedmý evropský trh a roční tržby směřují k miliardě Kč. V rámci budování výrobního závodu a logistiky kolem Mixit se pustili i do investic do komerčních nemovitostí a prostřednictvím nadačního fondu Mixit se věnují také filantropii. Martin žije v Praze a kromě jízdy na kole do práce nebo zimním sportům se věnuje svým veteránům.