Jedním z hlavních pilířů růstu Ovečkárny je expanze. Zabalit Evropu do ovčí vlny není jen marketingová fráze, ale dlouhodobý cíl. Chceme zákazníkům po celé Evropě ukázat, že vlna je skvělý materiál a má nespočet využití. Které země jsou pro nás zajímavé, jak je vybíráme a jak se nám na stávajících trzích daří? Kam chceme směřovat v letošním roce a kam v dalších letech? Důležitost profitability jednotlivých trhů a jak ji počítáme, marketing a cenotvorba a produktová skladba jednotlivých trhů. To jsou témata, která probere CEO Ovečkárny Ondřej Machala.
Ondřej Machala působí na pozici CEO v Ovečkárně téměř dva roky. Během této doby se zaměřil na celkové nastavení procesů uvnitř společnosti a její přechod na data-driven company. Jeho cesta do Ovečkárny vedla přes obchodní pozice v HP Tronicu, odkud pokračoval do Panasonicu, kde působil v produktovém marketingu pro region CEE a následně jako obchodní ředitel pro CZ&SK. Krátce také vedl sales team v DODO.