Retail média už několik let víří stojatými vodami mediálního mixu. Reklamní zadavatelé touží po prodejně efektivnějších formách reklamy a hlubší datové znalosti svých zákazníků. A jsou za to ochotni platit podstatnou částí svých marketingových rozpočtů, a to i těch globálních. Retaileři, kteří zvládli postavit efektivní síť retail médií, tyto rozpočty úspěšně sklízí spolu s vysokou marží. Jak se přizpůsobit tomuto trendu v českých podmínkách? Jaké technologie a formáty zvolit? Čemu se raději vyhnout a jak taková modernizace dokáže ovlivnit váš byznys? Odpovědi nejen na tyto otázky najdete v přednášce Jaroslava Sodomky.
Jaroslav Sodomka je marketingový profesionál s šestnáctiletou praxí z vedoucích pozic napříč různými odvětvími, včetně retailu, médií či automobilového průmyslu. V roce 2022 stál v rámci Publicis Groupe u zrodu české divize Commerce, v jejímž čele přináší do Česka moderní technologie a služby pomáhající retailerům i značkám zefektivňovat a napřimovat vzájemnou spolupráci skrze technologickou transformaci, datovou transparenci a strategický rozvoj sítí retail médií.