Retail Media Networks jsou na vzestupu a stále větší část obchodních a marketingových rozpočtů je investováno jejich prostřednictvím. Inovace, zejména v oblasti dat a reportingu, tento trend dále podporují a ještě více pomáhají využít jejich potenciál. Efektivní využití těchto výdajů a jejich další růst však vyžaduje nejen technologické nástroje. Klíčem k vytěžení příležitostí je zejména porozumění tématu. Jak můžeme využít přesunu spotřebitelů k online obchodování? Jak z tohoto trendu benefitují inzerenti? Jak doručit sdělení značky co nejlépe? Jak oslovit moderního zákazníka? Tyto a další otázky budeme diskutovat při hledání tajemství úspěchu retail médií.
Zkušený obchodník s mezinárodním backgroundem. Specialista na retail a e-commerce se zkušenostmi z působení v několika zemích střední Evropy na ředitelské úrovni pro Procter & Gamble. Zde načerpal znalosti trhu, retailu a zákazníků, jejich potřeb a očekávání. Od společného obchodního plánování s retailerem a řízení kategorií a značek se posunul k rozvoji efektivnějšího prodeje a komunikace směrem k zákazníkům zejména v oblasti e-commerce. Nyní ve spolupráci s retailem aplikuje všechny platné obchodní principy, pouze efektivněji, pomocí obchodně-technologického řešení retailové platformy. Toto inovativní řešení s prokazatelnými výsledky v oblasti růstu prodejů a optimalizace obchodních procesů pro optimalizaci prodeje zavádí v retailu jak v Čechách tak v zahraničí.