Jak Agátin svět čelí velkým změnám v e-commerce prostředí? Jak reaguje na omezenou spotřebu své cílové skupiny a proměny zákaznického chování? V čem hledat autenticitu svého brandu a jak ji kreativně nabídnout zákazníkům jakožto benefit, kterého velké platformy nejsou schopny? Podělíme se o naše best practices i o aktuální vývoj našich komunikačních a marketingových projektů.
Spolu se sestrou Lucií založily, stále 100% vlastní a vedou skupinu e-shopů a kamenných prodejen Agátin svět zaměřených na kreativní a edukativní hry a hračky a potřeby pro děti. Kreativita je i poznávacím znamením Agátina světa v oblasti marketingu a prodeje. Agátin svět je průkopníkem symbiózy on-line a off-line komunikace již od r. 2014, vytvořil řadu inovativních komunikačních projektů a na budování vlastní cesty se spoléhá i v náročné době krizí a nových e-commerce výzev.