Vstupte do světa inovací, které mění tvář eCommerce byznysu. Objevte, jak tyto novinky mohou obohatit váš omnichannel přístup a umožnit hladší, personalizovanější zákaznickou cestu napříč všemi prodejními kanály. Spojte síly online a offline světa a zjistěte, jak vybudovat eCommerce jako silný obchodní kanál v propojení s tradičními prodejnami. Přednáška se zaměřuje na moderní omnichannel strategie a optimalizaci prodejního mixu. Prozkoumejte, jak efektivně řídit různé kanály a využít synergie pro lepší zákaznickou zkušenost a vyšší ziskovost.
Václav se pohybuje na poli e-commerce prakticky celý svůj profesní život. V HP TRONICU stál u zrodu eshopu Euronics, se kterým HP TRONIC významněji vstoupil do české e-commerce scény. S fokusem na spokojenost zákazníků ve firmě rozjížděl NPS, vedl tým online marketingu. Jeho schopnost propojovat inovativní přístupy s osvědčenými postupy jej činí cenným partnerem pro jakýkoli tým či projekt. V současné době působí jako jeden z klíčových členů týmu, který utváří a rozvíjí e-commerce strategii DATARTu.