Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je spolutvůrcem systému eAdvokacie umožňujícího poskytování právních služeb prostřednictvím internetu. Je zapsán v seznamu advokátů České advokátní komory a patří mezi zakládající partnery advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský. Ve své praxi se věnuje zejména právní úpravě nehmotných statků (se zaměřením na autorské právo, ochranné známky, doménová jména a ochranu databází), obchodním závazkovým vztahům (včetně nekalé soutěže) a právním aspektům podnikání v prostředí internetu, a to i v případech, kdy tyto vztahy obsahují mezinárodní prvek či souvisí s aplikací komunitárního práva. K těmto otázkám se pravidelně vyjadřuje také v mediích.
Vladan je spoluzakladatelem hned několika společností, působících v oblastech e-mail marketingu, affiliate marketingu a influencer marketingu, které dohromady pracují pro 510+ středně velkých a velkých značek v 28 zemích světa. Jelikož zastává heslo “Zkušenost je tím nejlepším učitelem” nezahálí a pravidelně se vzdělává v oblastech technologie, marketingu a řízení firmy, aby tak mohl poskytnout svým klientům a zaměstnancům to nejlepší prostředí pro business.
Alena Ivánková pracuje pro výzkumnou agenturu MEDIARESEARCH. Kromě komerčních výzkumů se věnuje i studiím mapujícím z různých úhlů pohledu mediální chování lidí na internetu i mimo něj. V současnosti se zaměřuje zejména na komunitní weby, video na internetu, e-commerce a zpravodajství na internetu. Vystudovala VŠE v Praze, kam se letos vrací na postgraduální studium.
Absolvent aplikované kybernetiky Západočeské univerzity v Plzni (1993), od roku 2002 pracuje ve společnosti Telefónica O2 – dříve Eurotel Praha na pozici produkt manažer SIM karet. Občasně přispívá do odborného tisku, pravidelně přednáší v tuzemsku i zahraničí na téma m-commerce.
Je ředitelem společnosti Credit Check. Od roku 2004 se pohybuje v oblasti business information, v posledních letech se soustředí především na problematiku B2B credit risk informačních databází. V rámci svých aktivit se účastnil IT projektů související s připojením finančních institucí do bankovních i nebankovních registrů klientských informací nebo projektů automatizace hodnocení kredibility žadatelů o úvěrové produkty.
Tomáš Nielsen se dlouhodobě věnuje právu informačních technologií, telekomunikací, autorskému a mediálnímu právu. Specializuje se též na problematiku závazkových vztahů při rozsáhlých obchodních transakcích a na problematiku právních vztahů k nemovitostem a bytové právo. Absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je členem Konzultační rady Fakulty masmédií Bratislavské vysoké školy práva a předsedou mezinárodní sekce Slovenské společnosti pro systémovou integraci. V minulosti též zastával post prezidenta Sdružení uživatelů elektronických komunikací v ČR. Byl členem pracovní skupiny Ministerstva kultury SR pro novelu autorského zákona.
Na pozici obchodního ředitele působí od roku 1998. Před tím působil od roku 1995 ve stejné společnosti jako Product Manager. Do společnosti SWS a.s. odešel z VÚT Brno z fakulty technologické ve Zlíně, kde působil jako odborný asistent na katedře ekonomiky a řízení od roku 1985.
Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Informační management. Při studiu pracoval na rozličných IT pozicích. V období 2002 až 2005 působil jako produktový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic, kde měl na starosti SMS produkty pro business segment. Do sdružení CZ.NIC nastoupil v roce 2005 a má na starosti projekt ENUM. V posledním roce a půl se zabýval zavedením technologie ENUM pro český národní prefix +420, které vyvrcholilo letos v lednu spuštěním registračního systému českých ENUM domén do plného provozu. V současné době dále pracuje na osvětě a dalším rozvoji sytému ENUM v ČR.
Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.
Jana Vyhlídalová působí ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic na pozici ředitelky pro informační a reklamní služby. Mezi její kompetence spadá odpovědnost za řízení produktů, které stojí mimo značku O2 a prodej nových médií. Do společnosti nastoupila v roce 2003 na pozici manažerky marketingové komunikace, kterou zastávala do roku 2007. Mezi její zájmy patří nové trendy v oblasti médií a komunikace, design a architektura. Ve volném čase hraje golf a cestuje. Příležitostně přednáší obor marketingové komunikace na VŠE.