Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
V dnešním konkurenčním a neustále se měnícím digitálním světě, který je zahlcen množstvím informací, může být těžké pochopit, které marketingové kanály jsou nejlepší právě pro vaše podnikání. Na prvním z večerů seriálu MARKETING MONDAY se Anna, manažerka online marketingu v SEMrush, podělí o své zkušenosti a zodpoví otázky na to, jak nejlépe využít svého marketingu v roce 2019.
Do hloubky se podíváme na to
- jak můžete upřednostnit marketingové kanály speciálně pro váš typ aktivit.
- jak měřit účinnost cílových marketingových kanálů.
- proč je marketing zaměřený na data tak důležitý pro vaši strategii
- a ještě mnohem víc!
(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)
Marketing & Communications Manager
Anna je Marketing & Communications Manager ve společnosti SEMrush, kde se zabývá online visibility managementem a platformou SaaS. Je PR nadšenec a expert na brand marketing, při čemž se její vášní stalo zapojování emocí do marketingu a plánování eventů. Se svým skvělým týmem se nyní posouvá k hranicím francouzských a globálních trhů.
Ať už je kanál, kterým k nám marketingové sdělení doputuje takový nebo jiný, vše nakonec vstupuje bránou smyslů. A byť se svět komunikace velmi dynamicky mění (spíše v neprospěch kvality komunikace samotné), naše “strategie” smyslového a kognitivního zpracování zůstávají už několik desítek tisíc let v podstatě stejné. Pokud jde o marketingovou komunikaci, ta má nepokrytě jasnou persvazivní funkci - a jako taková musí pracovat s jistou mírou tvůrčí neefektivity, aby byla vůbec vnímána, neřku-li zpracována. Zejména digitální marketing nám sugeruje ideu efektivity jako nový a definitivní grál marketingové komunikace. Odoláme?
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Efektivní obsahový marketing je především relevantní marketing. Pravidlo „WIIFM: What's in it for me?“ platí v obsahu, založeném na principu dobrovolnosti, dvojnásob. Poznejte svého zákazníka čtenáře šesti nástroji pro co nejefektivnější tvorbu obsahu, který bude mít skutečný dopad na jeho chování. Efektivita začíná ještě před samotnou tvorbou obsahu!
Account director
Britské impérium v době vlády královny Viktorie výrazně prosperovalo a bylo zdrojem průmyslových inovací. Marketing nezůstal pozadu a spoustu věcí z té doby se dá aplikovat i dnes. Což si ukážeme i na několika názorných ukázkách úspěšných kampaní.
Stratég
Honza Marcinek absolvoval Filmovou akademii Miroslava Ondříčka, ale ze světa filmu se rozhodl přejít do světa reklamy, kde sbíral zkušenosti v agenturách Ogilvy, Symbio, Havas, Zaraguza či Y&R. S kampaněmi, na kterých se podílel, posbíral desítky prestižních kreativních ocenění včetně zahraničních cen a nominací z festivalů Clio, Golden Drum a Cannes Lions. Momentálně pracuje v agentuře Leo Burnett jako stratég.