Jana Knížková vystudovala učitelství, a poté sociální práce. Nakonec ale zběhla do světa médií. Prošla několika regionálními rádii, kde působila jako moderátorka. V letech 2008 - 2011 působila v regionální televizi TV Prima - R1 Vysočina. Zde působila jako reportérka, moderátorka a produkční zároveň. Od roku 2011 pracuje na rádiu Frekvence 1. Zároveň působí jako redaktorka pro server Podnikatel.cz. V neposlední řadě se produkčně a moderátorsky podílí na podcastu serveru Podnikatel.cz.
Firma dnes musí být dostupná odkudkoliv a kdykoliv a lidé, kteří v ní pracují, chtějí svou práci zvládnout i na mobilu mimo kancelář. Vše musí být odbavené hned a online. Tyto potřeby řeší cloud – poslechněte si, jak se to dá zvládnout v dnešním online světě chytrých zařízení, sociálních sítí, vzdálených ploch, datových center, virtualizace, rychle dostupných informací a spolupráce v reálném čase.
Jednatel a majitel
Petr Pilin je leader na trhu v oblasti cloudových technologií a tyto technologie v rámci své společnosti iPodnik cloud nabízí na českém a slovenském trhu od roku 2009. Mezi zákazníky iPodniku patří společnosti, jako je Zásilkovna, Klier, Prague City Tourism a mnoho dalších. Díky přehledu dokáže Petr, a stejně tak celá firma iPodnik cloud, nabídnout (multi)cloudové řešení na míru každého zákazníka a zajistit tak jeho IT řešení pro bezpečný růst, hladký provoz a práci odkudkoliv.
Představení aplikace Board, která dává vlastníkům malých podniků okamžitý rozklad jejich finanční situace a umožňuje plánovat budoucí příjmy a výdaje.
CEO
Od roku 2016 vedu firmu BudgetBakers a vedle toho se aktivně zapojuji do práce StartupYardu - regionálního akcelerátoru pro deep-tech. Před tím jsem 25 let pracoval v poradenské firmě Accenture, kde mou specializací bylo manažerské poradenství v bankovím sektoru.
Každá firma má stát na pevných základech. To samé platí pro její byznysová data. Proto v ABRA Software trvale rozvíjíme vizi, že informační systém je místo – platforma, kde se všechna důležitá data sejdou a mohu s nimi dále pracovat, připojovat k nim další aplikace a integrovat je do jediného celku, který přesně slouží byznysu dané firmy. Dodáváme řešení pro velké i menší firmy, obě vybavené API a dalšími nástroji přizpůsobení, aby vše bylo co nejsnáze integrovatelné.
Chairman of the Board of Directors
Jaroslav Řasa sleduje moderní trendy a technologie a intenzivně se zabývá tím, jak je využívat v podnikání. Založil společnost ABRA Software, jejíž systémy pomáhají podnikatelům aplikovat chytré technologie přímo ve firmách. Pro e-commerce tvoří tyto systémy komplexní datovou a funkční platformu k propojení různých aplikací, s výhodou umístění a práce s daty na jednom místě. To dovoluje specializovaným firmám se plně věnovat svým řešením a přitom využít software ABRA jako platformu, která za ně řeší fakturaci, oběh zboží, DPH a další zákonné povinnosti. Společnost ABRA je otevřená všem formám spolupráce, které podporují unikátnost vašich řešení.
Affiliate marketing je budování týmu online obchodníků, kteří budou propagovat vaše produkty (váš byznys) a budou za to chtít pouze provizi za uskutečněný prodej. Na mé přednášce se dozvíte jaké druhy affiliate marketingu existují a proč byste „affil“ měli zvažovat do svého marketingového mixu.
Zakladatel
Affiliate marketingu se Jaroslav věnuje od roku 2016, kdy začal pracovat jako affiliate manažer pro AVG, později se začal věnovat affiliate managementu jakožto externí affiliate manažer pro české i mezinárodní klienty. V současné době spoluvlastní software pro tvorbu affiliate programů AffilBox, vlastní a rozvíjí aplikaci Děkovačka a recenzní portál 5nej.cz.
Jaké nástroje potřebujete, abyste mohli podnikat online? Na to vám odpovíme na naší přednášce, na které si představíme konkrétní nástroje a možnosti pro nastavení e-commerce strategie, zaměříme se na poskytovatele e-shopových řešení, ERP/IS systémy, nástroje pro tvorbu marketingu, správu dat, automatizace i task management.
Sales Development Manager
Martin se v oblasti e-commerce orientuje již od školy. Vystudoval obor Elektronické počítačové systémy a ještě při škole si založil vlastní online business zaměřený na tvorbu webových stránek a aplikací. Poté okusil práci projektového manažera, u které zůstal až doposud. Má zkušenosti s tvorbou a realizací e-shopů i jejich rozvojem. Snaží se vyhledávat businessové příležitosti pro klienty i místa pro zlepšení tak, aby e-shop fungoval co nejúspěšněji.
„O tom, zda se vrátí k prodejci pro další nákup, se podle odhadů odborníků okolo 80 procent zákazníků rozhoduje v závislosti na kvalitě jeho reverzní logistiky.“ říká Jiří Štěpánek zodpovědný za vracení zboží v Amazonu. V této přednášce si představíme Retino, chytrý nástroj pro zpětné toky v e-commerce, se kterým můžete svým zákazníkům nabídnout podobný servis jako v největších e-shopech a nemusíte jej vyvíjet sami.
CEO
Retino.cz
Okolo technologií a e-commerce se pohybuje odmala. Na vysoké škole založil se společníkem svůj první e-shop, který v roce 2017 prodali. Od té doby se věnuje budování Retina, chytrého nástroje na řešení zpětných toků v e-commerce.
S chatboty experimentují české firmy posledních několik let opravdu hodně. Někdy však výsledkem bývá složitý chatbot, který neplní cíle, pro které ho firma vytvářela. Během mé prezentace vám ukážu chatboty, které může v krátkém čase spustit i menší firma a začít díky nim automatizovat své rutinní agendy. Poskytnu vám také pár praktických tipů, jak zapojit chatboty do svého marketingového mixu.
Obchodní ředitel
Fresh Services
Ve Freshi Radim působí již od svých studentských let. Za tu dobu nastartoval spolupráci s desítkami českých i nadnárodních společností, převzal vedení obchodního týmu, pomohl profesionalizovat interní marketing a rozjet sesterskou agenturu zaměřenou na malé podnikatele. Kromě práce ve Freshi také spoluzaložil e-shop Potěšpsa.cz.