Moderátor
Jan se zaměřuje na produktový marketing a moderování akcí. V současnosti pracuje jako senior product marketing manager ve společnosti Gen Digital, kde spravuje portfolio produktů SMB a PC utilit pro značky jako Avast, AVG, Norton a Avira. Od roku 2016 také moderuje a přednáší na ICT konferencích. Před nástupem do Genu pracoval jako PMM ve společnostech Safetica (řešení pro ochranu před únikem citlivých dat a vnitřními hrozbami), Sense4code (software house) a VPGC (ICT distributor). Do IT marketingu se vrátil po osmi letech, kdy pracoval v nejstarším ICT vydavatelství IDG (dnes Internet Info DG) jako šéfredaktor magazínu ChannelWorld.
Pracovní prostředí se v období COVIDu rychle proměnilo. Přímo před našima očima se uskutečnily změny, které jsme sice plánovali, ale nikdo si nedokázal představit, že se stanou ze dne na den. Co z toho vyplývá pro období následujících týdnů a měsíců a jaké jsou představy a očekávání lidí a firem? Technologie hrají v této změně významnou roli. Nejenom Home Office je totiž způsob práce, který pro nás bude častější volbou (či povinností). Návrat do kanceláří už postupně probíhá a jejich proměna bude určována právě změnami fungování pracovních týmů. Nedílnou součástí této změny bude i spolupráce napříč pracovním prostředím a právě týmy, která v řadě případů dozná výrazných změn. To jsou oblasti, kde zhodnotíme zkušenosti z týdnů minulých. Ty nám zároveň umožní připravit se na případné opakování podobné krize. Pojďte se s námi podívat, jak můžete změnit způsob své práce k lepšímu.
Sales Specialist
Ve společnosti Cisco Systems pracuje na pozici produktového specialisty pro oblast Collaboration. Podporu partnerům i zákazníkům zajišťuje v Čechách a na Slovensku. Zabývá se také aktuální problematikou Workplace Transformation, která je jednou ze strategických oblastí Cisco a spadají pod ni jak konferenční služby, tak i vybavení moderních konferenčních místností pod hlavičkou Cisco Webex.
Po studiích na Elektrotechnické fakultě ČVUT prošel několik technických pozic a podílel se na realizaci projektů ve firemní sféře i ve veřejném sektoru. Technické znalosti, doplněné o pracovní zkušenosti z globálních společností mu umožňují účastnit se transformačních projektů v oblasti týmové spolupráce a s tím spojených technologických inovací.
Nikdo nepochybuje jak je důležité mít opravdu bezpečné řešení vzdáleného přístupu. A platí to dvojnásob v době, jako je ta dnešní. V době, kdy je klíčové, aby měli zaměstnanci přístup k firemním datům, ať už se připojují odkudkoliv. Odpovědí je SASE, Secure Access Service Edge. Cloudové řešení, které lze nasadit během několika hodin. Poskytuje konzistentní bezpečnostní služby a přístup ke všem aplikacím (včetně veřejného cloudu, privátního cloudu a softwaru jako služby).
Regional Sales Manager, Czech & Slovakia
Ve společnosti Palo Alto Networks působí na pozici regionálního obchodního manažera pro Českou a Slovenskou republiku. V předchozích dvaceti letech působil převážně na technických pozicích v několika mezinárodních společnostech v oblasti ICT - od systémového inženýra přes síťového architekta až po školitele. V posledních letech se také zabývá transformačními projekty a digitalizací z pohledu kybernetické bezpečnosti pro subjekty napříč řadou odvětví.
Mobilní zařízení jako plnohodnotný, efektivní a bezpečný pracovní nástroj.
Mobilní telefon, tablet či jiné mobilní zařízení je výkonný pracovní nástrojem moderní digitální kanceláře a nezbytnou součástí výbavy zaměstnanců ve všech odvětvích. Než se z něj však stane efektivní a bezpečný pracovní nástroj, je třeba jej přizpůsobit potřebám firmy a integrovat jej do firemního IT prostředí. Konfigurace mobilních zařízení pro firmu o desítkách až stovkách zaměstnanců je však za použití interních IT zdrojů těžko řešitelný problém. Proto nastupuje řešení Enterprise Mobility a to od předních hráčů na trhu, jako je VMware či Samsung aj. Výběrem a implementací nejvhodnějšího řešení firma získá přehled nad všemi mobilními zařízeními, eliminuje únik citlivých firemních dat a všechna zařízení snadno spravuje z jedné administrátorské konzole.
Obchodní ředitel
Ondřej Kubeček je obchodním ředitelem společnosti System4u a.s., která firmám poskytuje IT služby spojené s celým životním cyklem mobilních zařízení, tedy od konzultace při výběru přes vzdálené nastavení, podporu až po recyklaci či ekologickou likvidaci. Ondřej vystudoval Technickou univerzitu v Liberci a poté pracoval na obchodní pozici u společnosti BlackBerry v rámci CEE regionu. Jeho ambicí je být jedničkou na trhu v oblasti Unified Endpoint Management.
Práce z domova, z libovolného místa, udržení produktivity a posílení postavení zaměstnanců, jsou jedny z nejdůležitějších faktorů pro dosažení očekávaných výsledků firem, ač jsou ovlivňovány různými externími faktory. Citrix přichází s universální platformou dávající zaměstnanci svobodu ve výběru koncového zařízení a místa, ze kterého pracuje. Pro IT pak zajišťuje potřebnou bezpečnost a kontrolu nad vším, co se v systému děje. Platformizace této části IT umožňuje firmám velmi flexibilně měnit model práce svých zaměstnanců s minimálními zásahy v IT.
Market Development Manager CZ/SK/HU
Vladimír Střálka působí přes 20 let na vedoucích obchodních pozicích v regionálním zastoupení předních světových technologických firem: Adobe Systems, VMware ad. Pro společnost Citrix pracuje Vladimír od roku 2018 na pozici Development Manager pro Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko. Zaměřuje se především na pomoc zákazníkům s inovacemi a obchodním růstem prostřednictvím technologií. Je odborníkem na prostředí firemních aplikací a řešení jednotného a bezpečného přístupu k nim. Vladimír Střálka vystudoval obor matematické analýzy na Přírodovědecké fakultě v Olomouci.
Nejčastější i aktuální hrozby při práci na dálku. Praktické možnosti pro zvýšení bezpečnosti a zabezpečení cloudových služeb.
Sales Engeneer
Trend Micro (EMEA) Limited, odštěpný závod
Filip Marvan pracuje v IT security čtvrtým rokem, má zkušenosti s penetračním testováním, implementací bezpečnostních technologií a školením etického hackingu. Dříve pracoval jako síťový a serverový administrátor a má tak zkušenosti nejen z oblasti kybernetické bezpečnosti, ale také v oblasti správy firemní a cloudové infrastruktury.
Práce z domova oprášila téma často diskutované. Můžeme mít citlivá data v cloudu? Je to bezpečné? Jak IT služby zabezpečíme? Jak řídit přístup k IT službám? Lze vše plnohodnotně monitorovat? Tyto a navazující otázky zodpovím v přednášce společnosti Thales. Představíme si jednoduchý návrh řešení, který se v principu opírá o bezpečnostní základy – důvěrnost, integritu a dostupnost. Ukážeme si některá z technologických řešení. Pevně věřím, že také rozptýlím obavy těm, kteří se obávají bezpečnosti práce na dálku.
Regional Sales Engineer
Jsem IT security konzultant se zkušenostmi s řízením IT týmů v mezinárodních společnostech. Během pracovní kariéry jsem se věnoval řízení a automatizaci IT procesů souvisejících s vývojem, testováním a nasazovaním SW v globálních společnostech. V IT kybernetické bezpečnosti jsem se v posledních letech zabýval oblastmi Security Operations a Application security. Nyní se zaměřuji na řešení ochrany uživatelských identit a ochranou citlivých dat.
Na začátku března 2020 pracovala podle statistik Eurostatu pravidelně z domova pouze 4% Čechů a Češek. Koronakrize nás ale uvrhla do druhého extrému – kdo mohl pracovat z domova, ten se v době karantény stáhl do režimu home office, s nímž se v mnoha případech seznamoval poprvé, a to hned „ve válečných podmínkách.“ Proto se spousta lidí – a hlavně manažerů – těšilo na návrat do normálu, až karanténa skončí. Jenže žádný „normál se nekoná“ a většina lidí chce pokračovat i nadále v pravidelném režimu práce z domova. Jaká jsou rizika vedení takzvaných hybridních týmů tvořených z lidí pracující jak z kanceláří, tak z domova a proč bychom se měli bát tvorby dvou „tříd“ zaměstnanců? Co mohou manažeři udělat, aby se zbavili předsudků, a neomezovali tak produktivitu svých lidí, ať už pracují odkudkoliv? A kde leží mimořádné příležitosti pro úspory času a peněz a pro optimalizaci procesů práce v novém normálu? O tom všem bude přednáška Cristiny Muntean: Hybridní leadership: Rizika a příležitosti.
CEO
Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.
Brání právní předpisy efektivní práci na dálku? Můžeme uzavírat jednoduše smlouvy prostřednictvím elektronických systémů? A co monitorování zaměstnanců, jestli se věnují pracovní činnosti? Smyslem přednášky je podat stručný a praktický přehled i těm, kteří právním termínům nerozumí.
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.