Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Hodně se o tom mluví, málokdo to viděl. Jak udělat, aby byl zákazník v centru zájmu, a to napříč firmou – všechna oddělení, role i návaznosti, aby byly pod kontrolou a bylo jasné, kdo za co ručí – případové studie ze světa B2B i B2C.
Ředitel
Marketingový institut a Institut interní komunikace
Tomáš pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Je přední odborník na employer brand a interní komunikaci, ale i business modely a zákaznickou zkušenost. Baví ho řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a nastavit správný systém ve firmách. Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace a experimentálního prostoru Tančící kuchyně. Rád vaří, píše, poslouchá hudbu, věnuje se chalupaření, loutkám a práci se dřevem jako takové.
O tom, že bublina zvaná marketing je chápána rozdílně uvnitř každé firmy. O tom, že postavení této bubliny je závislé na přístupu vedení. O tom, že projekt posuneme dál daleko snadněji v případě, že jsme ochotní spolupracovat a hledat kompromisy. O tom všem se s vámi rád budu bavit v rámci své přednášky i po ní.
Managing Director
Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.
Jak odpovědnosti a komunikace uvnitř musí být nastavené v souladu s business modelem firmy. Jak nastavit marketing jako firemní filozofii a ne funkci. Jak se dá konkrétně řešit nastavení práce a komunikace mezi odděleními, která všechna pracují a komunikují se zákazníkem. Jak nastavit efektivně organizaci inovace, komunikace a prodeje pro blaho zákazníka i firmy. Rád se s vámi podělím o zkušenosti a úspěšné příklady z praxe.
Founder
Pavel Škařupa disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později také českou značku inovativního prádla Treat Wear.
Managing Director
Martin působil 16 let na lokálních i mezinárodních pozicích ve společnosti IBM včetně řízení marketingu v centrále v USA. Nyní je zpět v Praze a vede českou pobočku společnosti Bizerba zabývající se nejenom vážícími technologiemi, ale dalšími produkty v oblasti průmyslu a retailu. Pokud Martin nepracuje, rád houbaří, běhá a věnuje se rodině. Je ženatý a má dvě malé děti.
Head of Digital Sales
Pavel se výrazně pohybuje v digitálním světě od roku 2013, ale s online bankovnictvím má zkušenosti již od roku 2004. Po devíti letech strávených na různých projektech v Accenture a Telefonice (O2) si vyzkoušel na vlastní kůži (i triko) vývoj mobilních aplikací a webů, aby následně zakotvil v GE Money Bank. V pozici šéfa Digitálního bankovnictví se podílí na proměně MONETA Money Bank v digitálního leadera trhu. Miluje cestování s batohem na zádech.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Ředitel
Marketingový institut a Institut interní komunikace
Tomáš pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. Je přední odborník na employer brand a interní komunikaci, ale i business modely a zákaznickou zkušenost. Baví ho řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a nastavit správný systém ve firmách. Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace a experimentálního prostoru Tančící kuchyně. Rád vaří, píše, poslouchá hudbu, věnuje se chalupaření, loutkám a práci se dřevem jako takové.
Founder
Pavel Škařupa disponuje zkušenostmi z oblasti vývoje nových produktů, marketingu a obchodu, které získal ve vedoucích pozicích jak u nás, tak v zahraničí. Působil 14 let ve společnosti Procter & Gamble např. v Japonsku a Švýcarsku, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami zabývající se marketingem a inovacemi, a o dva roky později také českou značku inovativního prádla Treat Wear.
Manažer Front-End vývoje
Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.