Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17.30    Registrace
  
18.00    Úvod
             
Ivan Pilný (prezident,TUESDAY Business Network)

18.15    Trendy elektronické fakturace v České republice v roce 2009
             
Petr Hojný (specialista rozvoje obchodu, Česká spořitelna)

18.35    Jak udělat standard pro elektronickou fakturaci
             
Petr Kuchař (člen představenstva, SPIS a ABRA Software)

18.55    Panelová diskuse: Fakturujeme elektronicky – konec papíru?
             
Ivan Pilný (prezident,TUESDAY Business Network)              Petr Hojný (specialista rozvoje obchodu, Česká spořitelna)
              Petr Kuchař (člen představenstva, SPIS a ABRA Software)
              Dana Trezziová (Advokátní kancelář Procházka / Randl / Kubr)
              Roman Truhlář (projektový manager, ČSOB)
              Vladimír Vokroj (ředitel podpory prodeje Retail, ČEZ Prodej)
              Pavel Borusík (Senior Customer Manager, TietoEnator)
              Petra Šafková (Senior manažerka v oddělení daní, Pricewaterhou­seCoopers)

19.50    Networking
   
21.00    Závěr akce

   


Podmínky registrace

Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu
info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.