17.30 Registrace
18.00 Úvod
Ivan Pilný (prezident,TUESDAY Business Network)
18.15 Trendy elektronické fakturace v České republice v roce 2009
Petr Hojný (specialista rozvoje obchodu, Česká spořitelna)
18.35 Jak udělat standard pro elektronickou fakturaci
Petr Kuchař (člen představenstva, SPIS a ABRA Software)
18.55 Panelová diskuse: Fakturujeme elektronicky – konec papíru?
Ivan Pilný (prezident,TUESDAY Business Network) Petr Hojný (specialista rozvoje obchodu, Česká spořitelna)
Petr Kuchař (člen představenstva, SPIS a ABRA Software)
Dana Trezziová (Advokátní kancelář Procházka / Randl / Kubr)
Roman Truhlář (projektový manager, ČSOB)
Vladimír Vokroj (ředitel podpory prodeje Retail, ČEZ Prodej)
Pavel Borusík (Senior Customer Manager, TietoEnator)
Petra Šafková (Senior manažerka v oddělení daní, PricewaterhouseCoopers)
19.50 Networking
21.00 Závěr akce
Podmínky registrace
Registrací berete na vědomí, že se jedná o závaznou registraci. Pokud byste se nemohli akce zúčastnit, je možné Vaši registraci zrušit písemně na adresu info@tuesday.cz nejpozději 7 dní před konáním akce. Po tomto datu není možné registraci zrušit a registrační poplatek je splatný v plné výši. Registraci je však možné převést na jinou osobu, budete-li nás o takové změně informovat na adresu info@tuesday.cz.