Dozvíme se také něco o tom, kde lze roboty a chytrými nástroji nahradit lidské zdroje, aby byl nákup pro zákazníka ještě příjemnější. A víte, co je to peak-end rule? Ukážeme si, jak tento nástroj implementovat v online prodeji. Ať je nakupování na vašem e-shopu vyšperkovaným zážitkem.
O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.
Zobrazit celý programStanice: Náměstí Míru
Linkou A
Zastávka: Vinohradská tržnice
Linkou 11, 13