Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Přednášející

Adam Bičiště

Již během studií na ČVUT založil společnost Wavevision, která úspěšně vyvíjí a provozuje řadu klientských internetových aplikací a systémů. Díky mnoha zkušenostem začal rozvíjet SizeID, e-commerce projekt zaměřený na módu, který přináší zákazníkům radost z nákupu a větší efektivitu do fashion odvětví.

Olga Hrubá

Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

Jakub Novák

Po letech na volné noze a několika projektech odsouzených k neúspěchu spoluzaložil agenturu StoryTLRS, kde se dodnes stará o kreativu a design.

Myslí si, že design není o pixelech ale o lidech a že úkolem reklamy by mělo být vzdělat a/nebo pobavit.

Dalibor Pulkert

Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.

Lukáš Vršecký

Své profesní dovednosti budoval ve společnostech TNT Česká republika a UPC Česká republika. Působil na pozici B2B managera ve společnosti Alza.cz. Nyní jako spoluzakladatel a jednatel projektu Rondo.cz přináší radost z nakupování zákazníkům partnerů Ronda