Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.
Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.
Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.
Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.
Digital marketing jsem se začal učit v roce 2007 v OgilvyInteractive Prague, kde jsem působil 3 roky a podílel se na mnoho zajímavých projektů pro klienty jako: RWE, O2, ČSOB nebo Česká pojišťovna. Potom jsem asi rok působil v e-commerce sféře a pracoval na e-shopu Conrad Eletronic (www.conrad.cz). V roce 2011 jsem přišel do Nestlé a nejdříve se věnoval speciálně značce NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Nyní v Nestlé zastřešuji veškerou digitální komunikaci.
Několik let proplouval různými sférami obchodu a marketingu, až si v roce 2009 definitivně uvědomil, že jeho profesní místo je v digitálním světě. Zakotvil v agentuře Symblaze, kde zpočátku řídil e-mailingovou komunikaci značek Vodafone ČR, Vodafone Qatar, Tesco, Google, Milka a dalších. Později se jeho hlavní specializací stala Facebooková komunikace. Má na starost firemní profily několika sladkých značek ze sítě Mondeléz a jeho otisk je vidět i na zdech ostatních značek, které Symblaze pro své klienty na Facebooku spravuje. Kromě digitálních kompetencí má v repertoáru i zpěv nebo hru na kytaru. Před několika lety získal slovenského Slavíka v kategorii Objev roku a momentálně svůj hlas i skladatelské umění občas propůjčuje digitálním kampaním
Michal Nýdrle je zakladatelem největší české nezávislé komunikační skupiny Kindred Group a reklamní agentury Nydrle. Dlouhodobě se aktivně angažuje ve startupových projektech (v minulosti například Brand Embassy nebo lifestylový magazín Soffa) a v roce 2016 se podílel na vzniku venture fondu Air Ventures. Michal je členem prezidia Asociace komunikačních agentur a pravidelně přednáší na marketingových konferencích.
V oblasti médií a marketingu jsem se pohyboval již při studiích, kdy jsem se podílel na řadě projektů i v neziskovém sektoru, nedílnou součástí mé práce byl i digitální marketing. Později jsem začal pracovat jako freelancer a spolupracoval jsem jak s lokálními subjekty, tak s agenturami. A právě tak jsem se cca před 1,5 rokem dostal k Socialbakers, kde nyní funguji jako konzultant pro sociální média.
Jiří Vítek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Stále působí v Metodologické komisi ATO. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.