Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

8:30 - 9:00

Zahájení registrace

9:00 - 9:05

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

9:10 - 9:40

Keynote: Proč sociální sítě do tradičních odvětví nepronikly

V úvodní prezentaci se dozvíte, kde se vyplatí věnovat vaše úsilí - čas i peníze a které sociální sítě zatím můžete vnímat spíše jako aktivitu navíc, která vám, kromě PR nepřinese kýžený byznys. Dále se podíváme na to, proč sociální sítě zatím do tradičních odvětví nepronikly...

Patrick Zandl Patrick Zandl

Vedoucí projektu Turris

CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.

9:45 - 10:05

Customer Care v Social Media

Jak a kde hledat advokáty značky. Jak pracovat s advokáty značky jenž šíří pozitivní WOM. Jak přenášet tyto principy do marketingové komunikace.

Michal Nýdrle Michal Nýdrle

CEO

KINDRED

Michal Nýdrle

Michal Nýdrle je zakladatelem největší české nezávislé komunikační skupiny Kindred Group a reklamní agentury Nydrle. Dlouhodobě se aktivně angažuje ve startupových projektech (v minulosti například Brand Embassy nebo lifestylový magazín Soffa) a v roce 2016 se podílel na vzniku venture fondu Air Ventures. Michal je členem prezidia Asociace komunikačních agentur a pravidelně přednáší na marketingových konferencích.

10:10 - 10:30

Co jsme pokazili při tvorbě nejúspěšnější Facebookové aplikace za rok 2012

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.

10:30 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:10

Má cenu prezentovat firmu na Pinterestu?

Pinterest je hezká sociální síť, která si ale zatím v ČR nezískala příliš mnoho fanoušků. Ve světě je ale populární a funguje už i jako silný marketingový nástroj. Rozhodli jsme se, že Pinterest zařadíme do portfolia sociálních sítí, které využíváme ke komunikaci s veřejností, a to přes to, že zatím neznáme přesná čísla o počtu českých uživatelů, na které budeme cílit, ani o tom, zdali se Pinterest stane v ČR významnou a respektovanou sociální sítí, jako se jí stal v poslední době Twitter. V prezentaci se budu věnovat tomu, zdali má cenu spouštět firemní prezentaci na Pinterestu? Pro koho a proč se taková prezentace vytváří? Jak zapadá do portfolia sociálních sítí využívaných ke komunikaci firem? Na co by se nemělo zapomínat, když se vytváří firemní profil na Pinterestu? Jak jsme vytvářeli firemní profil na Pinterestu v Seznamu?

Marek Dobrý Marek Dobrý

Brand manager

Heureka Shopping

Marek Dobrý

V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.

11:15 - 11:35

Case study: Magnesia duel na platformě YouTube kanálu

Pohled na využití YouTube kanálu jako landing page pro kampaň Magnesia duelu. Jak jsme se snažili maximálně využít všechny možnosti videoreklamy, jak zafungovala a v čem se lišila v porovnání s rokem 2012.

Petr Houzar Petr Houzar

Head of digital marketing

Mattoni 1873 a.s.

Petr Houzar

Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.

11:40 - 12:00

Efektivní využití Facebooku pro komunikaci i prodej

Uvidíte konkrétní příklady toho, jak na Facebooku komunikují značky Nestlé, jak pracují s fanoušky a jak jsou tyto aktivity propojeny s prodejem

Jiří Maier Jiří Maier

Philips

Jiří Maier

Digital marketing jsem se začal učit v roce 2007 v OgilvyInteractive Prague, kde jsem působil 3 roky a podílel se na mnoho zajímavých projektů pro klienty jako: RWE, O2, ČSOB nebo Česká pojišťovna. Potom jsem asi rok působil v e-commerce sféře a pracoval na e-shopu Conrad Eletronic (www.conrad.cz). V roce 2011 jsem přišel do Nestlé a nejdříve se věnoval speciálně značce NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Nyní v Nestlé zastřešuji veškerou digitální komunikaci.

12:05 - 12:25

Jameson na sociálních sítích

Co dokáže tvrdý alkohol na sociálních sítích, zvlášť, když se jedná o slavnou značku? Jarda Haž bude mluvit o tom, co Jamesonu sociální sítě přinášejí, jak s nimi pracuje, a také o tom, že je pro ně takřka nemožné samostatně sledovat jejich dopad v rámci celkového mediamixu. Jak sám říká: "nečekejte bullshit" :-)

Jaroslav Haž Jaroslav Haž

Digital Manager

Jan Becher - Karlovarská Becherovka

Jaroslav Haž

Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:00

Odpolední keynote - Studie: České sociální sítě

Kdy, kde a jak: Prozkoumali jsme, jak se Češi zapojují do komunikace v sociálních sítích. V prezentaci dojde jak na Facebook nebo Twitter, tak i na ty méně známé služby.

Eliška Hutníková Eliška Hutníková

Data analyst

Ataxo Interactive

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

14:05 - 14:25

Úspěch na Facebooku třikrát jinak

Miňonky: Partnerství značek, které zafungovalo. Fidorka: I s malým rozpočtem se dá zahrát velké divadlo. Hitparáda wallpostů: Sledujeme stálice, objevy a překvapení na stránkách komerčních značek.

Ján Mitaľ Ján Mitaľ

SYMBLAZE Praha

Ján Mitaľ

Několik let proplouval různými sférami obchodu a marketingu, až si v roce 2009 definitivně uvědomil, že jeho profesní místo je v digitálním světě. Zakotvil v agentuře Symblaze, kde zpočátku řídil e-mailingovou komunikaci značek Vodafone ČR, Vodafone Qatar, Tesco, Google, Milka a dalších. Později se jeho hlavní specializací stala Facebooková komunikace. Má na starost firemní profily několika sladkých značek ze sítě Mondeléz a jeho otisk je vidět i na zdech ostatních značek, které Symblaze pro své klienty na Facebooku spravuje. Kromě digitálních kompetencí má v repertoáru i zpěv nebo hru na kytaru. Před několika lety získal slovenského Slavíka v kategorii Objev roku a momentálně svůj hlas i skladatelské umění občas propůjčuje digitálním kampaním

14:30 - 14:50

Co vlastně dělat (platit) na tom Facebooku?

Říká se, že Slevomat to na Facebooku dělá dobře. Rád vám ukážu, jak to vlastně děláme, co používáme a co z toho všeho máme. Pak se můžete sami rozhodnout, jestli to děláme dobře a jestli to nechcete dělat jako my.

Zdeněk Linc Zdeněk Linc

Slevomat.cz

Zdeněk Linc

Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.

14:50 - 15:10

Coffee break

15:10 - 15:30

FACEBOOK: Fakta a čísla v případových studiích

Dozvíte se, jak postupovat při každodenní práci na Facebooku, co přispívá k zlepšování dosahu Stránky a zapojení Fanoušků, především jakým způsobem tyto aktivity monitorovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.

Tomáš Šebesta Tomáš Šebesta

Konzultant

Socialbakers

Tomáš Šebesta

V oblasti médií a marketingu jsem se pohyboval již při studiích, kdy jsem se podílel na řadě projektů i v neziskovém sektoru, nedílnou součástí mé práce byl i digitální marketing. Později jsem začal pracovat jako freelancer a spolupracoval jsem jak s lokálními subjekty, tak s agenturami. A právě tak jsem se cca před 1,5 rokem dostal k Socialbakers, kde nyní funguji jako konzultant pro sociální média.

15:35 - 15:55

ROI Sociálních médií aneb co znamená Like

Po dlouhá léta slýcháme, že se sociální média z principu nehodí pro reklamu - prodej. Facebook je ale obrovskou zásobárnou dat s prakticky unikátní možností cílení komunikace a reklamy, umožňuje pracovat s e-mailovými databázemi a provazovat je s reklamou, díky aplikacím je možné na Facebooku přímo nabízet zboží, informovat, získávat zpětnou vazbu. Je jednou z mála aplikací, která je skutečně masově používána v mobilních zařízeních. Není tedy zvláštní, že by Facebook a další sociální média ne(s)měla být používána k prodeji? Ale jak na to?

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

16:00 - 16:45

Panelová diskuze - Jak maximalizovat přínos sociálních sítí

Pohled na Social Media očima zástupců mediální agentury, digitální agentury a zadavatele a jejich bohatých zkušeností. Jak plánují, analyzují a vyhodnocují své kampaně v sociálních sítích?

Diskuzi moderuje Petr Koubský

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

Jiří Vítek

Jiří Vítek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Stále působí v Metodologické komisi ATO. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

17:00

Předpokládaný konec konference