Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
V úvodní prezentaci se dozvíte, kde se vyplatí věnovat vaše úsilí - čas i peníze a které sociální sítě zatím můžete vnímat spíše jako aktivitu navíc, která vám, kromě PR nepřinese kýžený byznys. Dále se podíváme na to, proč sociální sítě zatím do tradičních odvětví nepronikly...
Vedoucí projektu Turris
CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Jak a kde hledat advokáty značky. Jak pracovat s advokáty značky jenž šíří pozitivní WOM. Jak přenášet tyto principy do marketingové komunikace.
CEO
Michal Nýdrle je zakladatelem největší české nezávislé komunikační skupiny Kindred Group a reklamní agentury Nydrle. Dlouhodobě se aktivně angažuje ve startupových projektech (v minulosti například Brand Embassy nebo lifestylový magazín Soffa) a v roce 2016 se podílel na vzniku venture fondu Air Ventures. Michal je členem prezidia Asociace komunikačních agentur a pravidelně přednáší na marketingových konferencích.
Co-founder
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
Pinterest je hezká sociální síť, která si ale zatím v ČR nezískala příliš mnoho fanoušků. Ve světě je ale populární a funguje už i jako silný marketingový nástroj. Rozhodli jsme se, že Pinterest zařadíme do portfolia sociálních sítí, které využíváme ke komunikaci s veřejností, a to přes to, že zatím neznáme přesná čísla o počtu českých uživatelů, na které budeme cílit, ani o tom, zdali se Pinterest stane v ČR významnou a respektovanou sociální sítí, jako se jí stal v poslední době Twitter. V prezentaci se budu věnovat tomu, zdali má cenu spouštět firemní prezentaci na Pinterestu? Pro koho a proč se taková prezentace vytváří? Jak zapadá do portfolia sociálních sítí využívaných ke komunikaci firem? Na co by se nemělo zapomínat, když se vytváří firemní profil na Pinterestu? Jak jsme vytvářeli firemní profil na Pinterestu v Seznamu?
Brand manager
V Heurece dohlíží především na prezentaci značky na sociálních sítích a v e-mailu. Vymýšlí, jak přivést z těchto kanálů na web co nejvíce lidí. Předtím měl na starosti nová média v Seznam.cz. Ve volném čase nevyšívá a neluští křížovky.
Pohled na využití YouTube kanálu jako landing page pro kampaň Magnesia duelu. Jak jsme se snažili maximálně využít všechny možnosti videoreklamy, jak zafungovala a v čem se lišila v porovnání s rokem 2012.
Head of digital marketing
Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.
Uvidíte konkrétní příklady toho, jak na Facebooku komunikují značky Nestlé, jak pracují s fanoušky a jak jsou tyto aktivity propojeny s prodejem
Digital marketing jsem se začal učit v roce 2007 v OgilvyInteractive Prague, kde jsem působil 3 roky a podílel se na mnoho zajímavých projektů pro klienty jako: RWE, O2, ČSOB nebo Česká pojišťovna. Potom jsem asi rok působil v e-commerce sféře a pracoval na e-shopu Conrad Eletronic (www.conrad.cz). V roce 2011 jsem přišel do Nestlé a nejdříve se věnoval speciálně značce NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Nyní v Nestlé zastřešuji veškerou digitální komunikaci.
Co dokáže tvrdý alkohol na sociálních sítích, zvlášť, když se jedná o slavnou značku? Jarda Haž bude mluvit o tom, co Jamesonu sociální sítě přinášejí, jak s nimi pracuje, a také o tom, že je pro ně takřka nemožné samostatně sledovat jejich dopad v rámci celkového mediamixu. Jak sám říká: "nečekejte bullshit" :-)
Digital Manager
Jan Becher - Karlovarská Becherovka
Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.
Kdy, kde a jak: Prozkoumali jsme, jak se Češi zapojují do komunikace v sociálních sítích. V prezentaci dojde jak na Facebook nebo Twitter, tak i na ty méně známé služby.
Data analyst
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.
Miňonky: Partnerství značek, které zafungovalo. Fidorka: I s malým rozpočtem se dá zahrát velké divadlo. Hitparáda wallpostů: Sledujeme stálice, objevy a překvapení na stránkách komerčních značek.
Několik let proplouval různými sférami obchodu a marketingu, až si v roce 2009 definitivně uvědomil, že jeho profesní místo je v digitálním světě. Zakotvil v agentuře Symblaze, kde zpočátku řídil e-mailingovou komunikaci značek Vodafone ČR, Vodafone Qatar, Tesco, Google, Milka a dalších. Později se jeho hlavní specializací stala Facebooková komunikace. Má na starost firemní profily několika sladkých značek ze sítě Mondeléz a jeho otisk je vidět i na zdech ostatních značek, které Symblaze pro své klienty na Facebooku spravuje. Kromě digitálních kompetencí má v repertoáru i zpěv nebo hru na kytaru. Před několika lety získal slovenského Slavíka v kategorii Objev roku a momentálně svůj hlas i skladatelské umění občas propůjčuje digitálním kampaním
Říká se, že Slevomat to na Facebooku dělá dobře. Rád vám ukážu, jak to vlastně děláme, co používáme a co z toho všeho máme. Pak se můžete sami rozhodnout, jestli to děláme dobře a jestli to nechcete dělat jako my.
Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.
Dozvíte se, jak postupovat při každodenní práci na Facebooku, co přispívá k zlepšování dosahu Stránky a zapojení Fanoušků, především jakým způsobem tyto aktivity monitorovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.
Konzultant
V oblasti médií a marketingu jsem se pohyboval již při studiích, kdy jsem se podílel na řadě projektů i v neziskovém sektoru, nedílnou součástí mé práce byl i digitální marketing. Později jsem začal pracovat jako freelancer a spolupracoval jsem jak s lokálními subjekty, tak s agenturami. A právě tak jsem se cca před 1,5 rokem dostal k Socialbakers, kde nyní funguji jako konzultant pro sociální média.
Po dlouhá léta slýcháme, že se sociální média z principu nehodí pro reklamu - prodej. Facebook je ale obrovskou zásobárnou dat s prakticky unikátní možností cílení komunikace a reklamy, umožňuje pracovat s e-mailovými databázemi a provazovat je s reklamou, díky aplikacím je možné na Facebooku přímo nabízet zboží, informovat, získávat zpětnou vazbu. Je jednou z mála aplikací, která je skutečně masově používána v mobilních zařízeních. Není tedy zvláštní, že by Facebook a další sociální média ne(s)měla být používána k prodeji? Ale jak na to?
CMO
Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.
Pohled na Social Media očima zástupců mediální agentury, digitální agentury a zadavatele a jejich bohatých zkušeností. Jak plánují, analyzují a vyhodnocují své kampaně v sociálních sítích?
Diskuzi moderuje Petr Koubský
Jednatel
Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
CMO
Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.
CEO
Jiří Vítek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Stále působí v Metodologické komisi ATO. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.