Vedoucí projektu Turris
CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Facebook je nový Web 3.0. A co hůře, nahrazuje i reálný svět
Stali jsme se otroky nového Internetu, pohřbíváme Web, zapomínáme na reálný svět, žijeme ve vykonstruovaném sociálním světě. Přišel jak blesk z čistého nebe, zotročil si uživatele a pokračuje v úspěšném ovládnutí firem. Jejich komunikace, marketingu u rozpočtu. Už se neříká, že "kdo neskáče není Čech". Dnes je důležité už jenom to, jestli jste ve virtuálním světě sociálních sítí.
Internetový publicista
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
Reklamy na Facebooku mohou skvěle posloužit pro propagaci vašich aktivit na Facebooku. Mnoho lidí se však z neznalosti dopouští chyb, které kampaně zbytečně prodražují a snižují jejich efektivitu. Nabízím vám proto 15 praktických tipů pro návrh, správu a optimalizaci reklam na Facebooku vycházejících ze zkušeností s kampaněmi v řádech milionů korun.
Firmy dělají v sociálních sítích stále stejné chyby. Mezi nejčastější patří ignorování zákazníků, mazání příspěvků, nakupování fanoušků na Facebooku, opomíjení významu diskusních fór či malé zapojení zaměstnanců do komunikace v sociálních médiích. Jak se tomu dá předcházet?
Ondřej se specializuje na marketing v sociálních médiích. Navrhuje klientům strategii propagace a vytváří kreativní koncepty kampaní. Svůj první blog založil v roce 1998, v letech 2000 - 2008 byl šéfredaktorem úspěšného komunitního portálu a internetového magazínu Fantasy Planet. Absolvoval Studia nových médií na Univerzitě Karlově. Věnuje se nejen marketingu a PR, ale také publicistice, copywritingu, editorské a redakční činnosti a (novo)mediální teorii. Má rád cestování a turistiku, sleduje hokej a významnou část volného času věnuje literatuře a komiksům. Jako editor povídkových antologií získal několik žánrových ocenění.
Zjistěte, co můžete udělat proto, aby vás potenciální zákazníci úspěšně a často nacházeli nejen na vyhledávačích, ale i v interním vyhledávání na Facebooku, Twitteru, Foursquare a dalších sociálních sítích. Vyhněte se všem chybám, které nedotažená koncepce vaší přítomnosti v sociálních sítích může způsobit.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Důležitost sledování dat v kontextu a jejich využití pro následnou práci s uživatelskou komunitou.
Ukázky nejdůležitějších metrik, Case study
Head of Marketing Czech Republic
Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.
Prezentace nabitá ukázkami úspěšných i neúspěšných příkladů komunikace na Twitteru známého internetového knihkupectví Martinus.cz.
Country manager
Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.
Praktické ukázky, jak sociální média využíváme v Aukro.cz. Jak se nám povedlo získat 40 000 fanoušků za dva dny a jestli se to vyplatilo. Když naslouchat Twitteru znamená mít obrovský náskok a jak moc jsou důležitá sociální média, když je neočekávaný výpadek serveru. Jak Facebook ovlivňuje obrat nebo návštěvnost a kde je jeho skutečný potenciál. Jaké jsou naše zkušenosti s aplikacemi na Facebooku a co od nich očekávat. A rozhodně nebude chybět minimálně 6 věcí, které už jsme odzkoušeli a blbě udělali za vás.
Brand Marketing Specialist
Honza doposud spolupracoval na projektech pro Mobile Internet, s.r.o., Accenture, PRONETmedia, s.r.o., mezinárodní neziskovou organizaci Together, Prague International Advertising Festival a dalších. V oblasti sociálních médií je držitelem několika ocenění, v roce 2011 se stal vítězem Young Marbles a v rámci Young Lions 2012 získal speciální uznání poroty. Honza v současné době studuje 2. ročník Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a pracuje na pozici Brand Marketing Specialist obchodního portálu Aukro.cz, který je součástí skupiny Allegro Group CZ.
Owner & Manager
David Šmehlík žije děním na (nejen) českém internetu, šéfuje vývojářům a copywriterům ve Fleveu, psal pro 30minut.cz, miluje nové technologické hračky a věří v budoucnost sociálních sítí. Již několik let se podílí na organizaci konference Junior Internet, která pomáhá mladým internetovým nadšencům prorazit se svými projekty. Najdete ho na Twitteru, na LinkedIn či na jeho osobním blogu.
O prolínání pracovních a soukromých rolí uživatelů sociálních sítí. Co smí a nesmí či dokonce musí psát zaměstnanci na své osobní facebookové profily? Jak může osobní profil šéfa firmy podporovat či narušovat firemní komunikaci? Může se freelancer rozdvojit a vystupovat nezávisle jako soukromá osoba i firma? To vše jsou otázky, na které teprve objevujeme odpovědi.
Všechno možné
Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu
Jak se daří Knihovně UTB online? Možná lépe než kdejaké firmě. Zaprášené knihovnice jsou cool a trapně tichá a zastaralá instituce září na sociálních sítích. Jak se stalo nemožné skutečností a co si z toho můžete odnést? právě o tom je přednáška Knihovna jako LoveBrand.
Knihovník a social media specialist
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.
Kanály, nástroje, timing, sdílení a vizuální identita - jak prostřednictvím vlastního brandu přesvědčit klienty o tom, že jste ti praví.
Managing Director
Lukáš Kořínek se již od raného mládí věnuje mobilní a digitální komunikaci. Ve třinácti letech spustil populární server o mobilních telefonech. Následující dva roky se pak pohyboval v oblasti obsahu pro mobilní telefony a výroby mobilních her. Poté založil agenturu PHOMEDIA, která se specializovala na tvorbu marketingových kampaní na mobilním internetu. V současnosti se orientuje na komunitní marketing a interaktivní komunikaci značek s uživateli ve své nové agentuře BUBBLE.
Jaké jsou trendy v komunikaci globálních společností v sociálních sítích - názorné case studies.
Director
Internetovým marketingem se zabývám od roku 1998. V současné době působím jako ředitel agentury Wunderman Interactive, která se orientuje na dodávku efektivních a přesto kreativních internetových kampaní. Pracuji nebo pracoval jsem na projektech pro následující klienty - Nokia, Ford, Microsoft, O2, Audi, Volkswagen a další. Specializuji se na propojování jednotlivých komunikačních kanálů jako je e-mail, sociální platformy, video apod.
Konkrétní příklady aplikací, které jsme během třech let vytvořili pro značky Fidorka, Milka, Tatiana či Oreo, poslouží jako ilustrace vývoje chování fanouška komerčních značek na Facebooku. Co se mu v dnešní době líbí a jak ho motivovat, aby „lajkoval“, „šéroval“ a „mluvil o tom“.
Managing director
Pro agenturu Symblaze pracuje od jejího příchodu na český trh v roce 1992. Během 10 let se podílela na řízení digitálních kampaní pro značky Oskar/Vodafone, Milka, Fidorka, Oreo, Nivea, Zlatopramen, Avon, AXA Bank, PwC, GE Money Bank a řady dalších. V posledních letech se Symblaze stále více zaměřuje na správu stránek komerčních značek a vytváření kampaní na Facebooku.
O korporátní komunikaci na sociálních sítích, která se neobejde bez předem nastavené strategie a vyladěné spolupráce několika týmů. O tvorbě unikátního obsahu pro každou platformu a péči o zákazníky. A v neposlední řadě o tom, jak zvládnout krizovou komunikaci a zapojit fanoušky do dění pomocí soutěží, eventů a zábavy.
Corporate Communication
Absolventka Fakulty humanitních studií Karlovy Univerzity v Praze a Fakulty sociálních věd Karlovy Univerzity v Praze. Po angažmá v neziskové sféře působí ve Vodafone Czech Republic jako zástupkyně tiskového mluvčího. Na starosti má plánování a strategie, přípravu klíčových PR kampaní, online PR a odpovědi na každodenní dotazy médií.
Případové studie komunikace dvou předních českých rozhlasových stanic, Evropy 2 a Frekvence 1, na Facebooku.
Ředitel digitální divize
Lubor Zoufal je ředitel digitální divize Lagardère Active ČR. Pod jeho vedením se rozvíjí internetové a mobilní aktivity skupiny, která provozuje např. rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance radio, hudební server Koule.cz, web pro řidiče Motomail či dětské internetové rádio Pigy.