Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Andrea je manažerkou v týmu Poradenství v oblasti lidského kapitálu v Deloitte. Pomáhá českým i zahraničním společnostem na jejich cestě k digitální transformaci, a to skrze řízení změny a práci s mindsetem lidí. Dlouhodobě se zabývá trendy v oblasti HR, podobou budoucnosti práce a spolumoderuje podcast HR Espresso.
Michal Harásek je spoluzakladatel Tymbe, největší české online platformy pro zprostředkování brigád. HR platforma, která automatizuje proces náboru a všechnu administrativu zvládne online, je na trhu 6 let a registruje více než 35 tisíc brigádníků. Mezi společnosti, které služeb Tymbe využívají, se řadí např. H&M, Zásilkovna, DEK stavebniny nebo Pilulka. Aktuálně se Michal nejvíce věnuje novému byznysu a produktové i zahraniční expanzi.
Vystudovaný andragog a personální manažer (již opravdu dávno). Více než dvacetiletá praxe v různých HR prostředích a typech společností (Tesco, GE Money Bank, Arval). Několik businessových odboček mimo HR - vedení celé fashion společnosti a obchodního týmu v leasingové společnosti. Aktuálně pomáhám utvářet svět krásy a zdraví v Notinu, největším evropském hráči v segmentu e-commerce.
Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.
Honza Klusoň je CEO pro Česko a Slovensko ve společnosti Welcome to the Jungle, evropské jedničce na trhu práce, která pomáhá firmám s budováním employer brandu. Vystudoval Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v Praze a Marketingovou komunikci na ÚTB ve Zlíně. V roce 2015 byl jedním ze spoluzakladatelů kariérního showroomu Proudly, který úspěšně o 4 roky později exitovali. Přednáší, píše a mluví o všem, co souvisí s employer brandingem, HR marketingem a firemní kulturou. Pomáhá společnostem a zaměstnancům, aby práce našla udržitelné místo v jejich životě a byla pro ně byla opravdu zajímavá a vzrušující.
Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.
Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.
Lukáš se v posledních 10 letech věnoval budování 3 marketingových agentury (YYY, Bumernag.film a Spoj.se), které mají na svědomí tvorbu značek jako je CZC, Direct pojišťovna, nebo třeba Slevomat. V době covidu předal řízení agentur managementu a se svojí a manželkou založili online psychoterapeutickou platformu Hedepy, která se za 2 roky rozrostla do 8 zemí, získala několik investic a dnes pomáhá desetitsícům lidí.
Johny Kvapil je expert v oblasti komunikace, HR a rozvíjení organizační kultury. Jeho zaměření je především na vytváření angažovaných, vysoce výkonných a vítězných organizací a vytváření skvělé zaměstnanecké zkušenosti. Během své praxe vytvořil řadu programů, iniciativ a kampaní, které vedou k neustálému zlepšování výsledků v zaměstnanecké anketě, zvyšování výkonnosti, i pocitu sounáležitosti.
Pavlína je pohybovou specialistkou a spolutvůrkyní Fpohybu, kde se snaží přimět české i zahraniční firmy k fyzickému pohybu jako součást osobního rozvoje a duševní pohody. Společně s fyzioterapeuty, trenéry a psychology vede sedavě pracující lidi prostřednictvím chytře navržených programů k začlenění pohybu do jejich každodenní rutiny jako způsobu zlepšení jejich zdraví a výkonnosti.
Dnes už Fpohybu mění firemní pohybovou kulturu ve více než 70ti českých a zahraničních firmách. Pavlína má bohaté zkušenosti s lektorováním ve firmách jako např. Novartis, Komerční banka, IBM, Pilulka, Skanska, JLL. Ve volném čase učí tanec, chodí po horách a zajímá se o téma rozvoje firemní kultury.
Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“
Petra Nulíčková v investiční skupině Pale Fire Capital zastřešuje problematiku HR, stará se o sociální sítě a pomáhá firmám s různými HR produkty a hiringem klíčových lidí. Působí v HR i marketingových komunitách, přednáší na vysokých školách a věří, že #sharingiscaring. Je držitelkou profesionální ceny Recruiter roku 2019 a HR Osobnost roku 2020
Zkušený HR senior manažer s více než pětadvacetiletými zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů z interního HR i z poradenství. Má zkušenosti s řízením lidí, projektovým řízením a migracemi (regiony EMEA, APJ a AME), implementací technologií (on-premise i v rámci cloudu). Ondřej má silné kulturní povědomí a vynikající komunikační schopnosti. Specializuje se na implementaci HR systémů, nastavení center sdílených služeb, migrace, vytváření nových koncepcí mezinárodního/regionálního náborového procesu, návrh a facilitaci workshopů, spolupráci v rámci regionu i napříč odděleními, mentoring.
Matěj je advokát v AK eLegal, kde se specializuje především na korporátní a závazkové právo. Ve své praxi nejčastěji řeší fúze a akvizice, restrukturalizace skupin nebo nastavování manažerských a zaměstnaneckých motivačních programů. Klientům také pomáhá s financováním podnikání a vstupy investorů, otázkami odpovědnosti managementu a nastavováním vztahů mezi společníky. A samozřejmě i s různorodou každodenní agendou. Věnuje se ale i komplexnímu smluvnímu právu, nemovitostem a sporné agendě.
Jsem advokát v advokátní kanceláři SEDLAKOVA LEGAL, kde se zaměřuji hlavně na pracovní právo, ale jsem i součástí týmu, který u nás řeší softwarové právo a právo duševního vlastnictví. Nejčastěji klientům pomáhám s revizí pracovní dokumentace, s náborem a ukončováním pracovněprávních vztahů se zaměstnanci a jinou každodenní pracovněprávní agendou, včetně např. správného nastavení vztahů společnosti ke kontraktorům (fyzickým osobám) nebo při kontrolách inspekce práce.
V oboru marketing pracuje více než 10 let. Vystudoval obor mediální komunikace. Specializuje se na inovace v digitálním marketingu se zaměřením na B2B, kde se stal uznávaným odborníkem. Byl jedním z prvních marketérů, který představil a zviditelnil na českém trhu strategii Employee Branding. Dále se zaměřuje na využití potenciálu sociálních sítí a to hlavně v oblasti recruitmentu. Jím implementovaný #coolpeople se na LinkedIn stal nejpoužívanějším v ČR v roce 2022. Během své kariéry pracoval pro velké a středně velké společnosti v oblasti e-commerce, B2B a B2C. Nyní působí na pozici CMO ve společnosti CoolPeople a zároveň je marketingovým konzultantem ve společnosti Hire Heroes, kde poskytuje odborné HR Marketing kurzy. Za své největší úspěchy považuje CoolJobs, kariérní portál s prvky sociální sítě pro IT odborníky.