Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Práce dnes již není definována popisem pracovní činnosti. Pracoviště už není jen jedno konkrétní místo, kam každý den docházíme a mnoho pracovníků již nejsou tradičními zaměstnanci. Svět práce se změnil, mnohé hranice se setřely a zajeté pořádky už neplatí. V tomto příspěvku se dozvíte, jak se v novém světě neztratit a naopak být o krok napřed.
Manager
Andrea je manažerkou v týmu Poradenství v oblasti lidského kapitálu v Deloitte. Pomáhá českým i zahraničním společnostem na jejich cestě k digitální transformaci, a to skrze řízení změny a práci s mindsetem lidí. Dlouhodobě se zabývá trendy v oblasti HR, podobou budoucnosti práce a spolumoderuje podcast HR Espresso.
Senior manažer poradenství v oblasti lidského kapitálu
Zkušený HR senior manažer s více než pětadvacetiletými zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů z interního HR i z poradenství. Má zkušenosti s řízením lidí, projektovým řízením a migracemi (regiony EMEA, APJ a AME), implementací technologií (on-premise i v rámci cloudu). Ondřej má silné kulturní povědomí a vynikající komunikační schopnosti. Specializuje se na implementaci HR systémů, nastavení center sdílených služeb, migrace, vytváření nových koncepcí mezinárodního/regionálního náborového procesu, návrh a facilitaci workshopů, spolupráci v rámci regionu i napříč odděleními, mentoring.
Budu hovořit o tom, co je to autentický leadership, jak vytvořit psychologicky bezpečné místo, jak inspirovat ostatní a jak neztratit sám sebe v dnešní „flexibilní době“.
• Co je to autentický leadership
• Jak překonat strach z vlastní zranitelnosti
• Sharing is caring
• Mužské a ženské předsudky na pracovišti
CEO a Founder
Lenka Koenigsmark
Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.
Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.
Notino, jako firma s unikátním příběhem, si zaslouží i unikátní podporu HR. Představím, jak jsme měnili strukturu, cíle a přístup HR týmu, nastavovali společnou vizi a cestu. Zjišťovali, co od nás kolegové chtějí, řešili způsob a formu komunikace. Co to znamenalo pro nás v People Care Týmu, co to přinese Notinu a proč je důležité věřit tomu, co děláte.
People care manager
Vystudovaný andragog a personální manažer (již opravdu dávno). Více než dvacetiletá praxe v různých HR prostředích a typech společností (Tesco, GE Money Bank, Arval). Několik businessových odboček mimo HR - vedení celé fashion společnosti a obchodního týmu v leasingové společnosti. Aktuálně pomáhám utvářet svět krásy a zdraví v Notinu, největším evropském hráči v segmentu e-commerce.
Většina lidí na sociálních sítích tráví 3–4 hodiny denně. Ne všichni to ale přiznají. Nikdo už nechce číst dlouhé inzeráty a studovat prezentace firem. Obsah krátkého videa do 1 minuty je král. Nejen pro prezentaci firmy, produktu či služby, ale i pro nábor kolegů.
Ředitelka, majitelka
Pocházím z Ústí nad Labem, ale první zaměstnání mne přivedlo do Prahy. Při škole jsem pracovala ve firmě, ve kterém jsem zůstala téměř 10 let. V roce 2004 jsem založila účetní firmu s vizí, že povedeme účetnictví on-line. V roce 2016 jsme měli v Praze 850 klientů a rozhodla jsem se budovat pobočkovou síť v CZ a SK. Aktuálně máme 55 poboček a staráme se o téměř 3500 klientů a plánujeme jich v roce 2026 mít 10000.
HR oddělení patří mezi ty s enormním množstvím administrativy, rutinních úkolů a jehož náklady jsou tak trochu neviditelně rozprostřené do celé firmy. Často se jeden člověk stará sám o vyšší desítky zaměstnanců. V přednášce se podělím o několik příkladů, kde se nám díky chytrým řešením podařilo zvládnout agendu v HR v 1,5 FTE pro 100 lidí a za půl roku si ušetřit spoustu času i peněz.
HR
Petra Nulíčková v investiční skupině Pale Fire Capital zastřešuje problematiku HR, stará se o sociální sítě a pomáhá firmám s různými HR produkty a hiringem klíčových lidí. Působí v HR i marketingových komunitách, přednáší na vysokých školách a věří, že #sharingiscaring. Je držitelkou profesionální ceny Recruiter roku 2019 a HR Osobnost roku 2020
Poradím vám, jak dosáhnout výsledků díky strategii Employee Branding a inbound marketing na největší profesní sociální síti LinkedIn z pohledu IT recruitmentu. Dále se dozvíte, jaká forma obsahu dnes funguje v digitálním prostředí a proč se zaměřovat na brandovou identitu.
• Klišé – zveřejňovat plat v inzerátu nebo nezveřejňovat?
• Jak sestavit inzerát, aby opravdu fungoval?
• Statický vs. video obsah? Animace nebo live video?
• Algoritmus na LinkedIn – mýty a legendy?
• Mobile vs. desktop 2023
• Rozdíl mezi soukromým a pracovním profilem na sociálních sítích
• Konec influencerů na sociálních sítích, tak jak je známe. Kdo je nejlepší ambasador pro Vaší firmu?
CMO
V oboru marketing pracuje více než 10 let. Vystudoval obor mediální komunikace. Specializuje se na inovace v digitálním marketingu se zaměřením na B2B, kde se stal uznávaným odborníkem. Byl jedním z prvních marketérů, který představil a zviditelnil na českém trhu strategii Employee Branding. Dále se zaměřuje na využití potenciálu sociálních sítí a to hlavně v oblasti recruitmentu. Jím implementovaný #coolpeople se na LinkedIn stal nejpoužívanějším v ČR v roce 2022. Během své kariéry pracoval pro velké a středně velké společnosti v oblasti e-commerce, B2B a B2C. Nyní působí na pozici CMO ve společnosti CoolPeople a zároveň je marketingovým konzultantem ve společnosti Hire Heroes, kde poskytuje odborné HR Marketing kurzy. Za své největší úspěchy považuje CoolJobs, kariérní portál s prvky sociální sítě pro IT odborníky.
1600 hodin. Právě tolik hodin v zaměstnání průměrně ročně prosedíme. Jak snížit negativní zdravotní následky častého sezení na naše tělo? Během vstupu získáte a osvojíte si jednoduché tipy pro zdraví. Věnujte si 15 minut. I pouhá chvilka vám pomůže se cítit lépe.
Co-creator
Pavlína je pohybovou specialistkou a spolutvůrkyní Fpohybu, kde se snaží přimět české i zahraniční firmy k fyzickému pohybu jako součást osobního rozvoje a duševní pohody. Společně s fyzioterapeuty, trenéry a psychology vede sedavě pracující lidi prostřednictvím chytře navržených programů k začlenění pohybu do jejich každodenní rutiny jako způsobu zlepšení jejich zdraví a výkonnosti.
Dnes už Fpohybu mění firemní pohybovou kulturu ve více než 70ti českých a zahraničních firmách. Pavlína má bohaté zkušenosti s lektorováním ve firmách jako např. Novartis, Komerční banka, IBM, Pilulka, Skanska, JLL. Ve volném čase učí tanec, chodí po horách a zajímá se o téma rozvoje firemní kultury.
Odnesete si ucelený přístup a praktické nástroje k rozvíjení organizací a dynamické kultury v globálních virtuálních a hybridních týmech.
Společně se podíváme na následující pilíře:
- Jak je skrze rozvíjení organizační kultury možné vytvářet skvělou zaměstnaneckou zkušenost a zlepšovat výsledky v zaměstnanecké anketě.
- Jak vytvářet pocit sounáležitosti pro všechny kolegy, a propojení ke společným cílům, kolegům a týmu v hybridním i virtuálním prostředí.
- Jak vytvářet dynamickou kulturu, která podporuje růst, úspěch a seberealizaci pro všechny.
- Jak vytvářet vysoce výkonné, vítězné týmy, a pro-růstové prostředí, které vede ke skvělým výsledkům a inovacím.
Colleague Experience Manager
Johny Kvapil je expert v oblasti komunikace, HR a rozvíjení organizační kultury. Jeho zaměření je především na vytváření angažovaných, vysoce výkonných a vítězných organizací a vytváření skvělé zaměstnanecké zkušenosti. Během své praxe vytvořil řadu programů, iniciativ a kampaní, které vedou k neustálému zlepšování výsledků v zaměstnanecké anketě, zvyšování výkonnosti, i pocitu sounáležitosti.
Jak získat DNES kandidáty na volná místa, která vzniknou v budoucnu?
50 % všech nástupů z vlastních kariérek – fikce nebo realita?
Zkoušíte online kampaně na získání CVs? TOP rady jak na to.
Recruitment inovátor
Milan po kariéře personálního manažera v O2 založil dvě personální agentury, které vyrostly do velikosti o 40 konzultantech, a to především díky inovacím a využívání IT. Po úspěšném pilotu využití umělé inteligence s Datasenticsem založil dream.jobs, jehož cílem je usnadnit kandidátům hledání práce, zrychlit a zlevnit recruitment. Milan tvrdí, že není nedostatek lidí, jen je neumíme efektivně propojit s jejich vysněným zaměstnáním „DREAM JOBEM“
Bolt, Wolt, Booking,…mají jedno společné.
Spoluzakladatel
Michal Harásek je spoluzakladatel Tymbe, největší české online platformy pro zprostředkování brigád. HR platforma, která automatizuje proces náboru a všechnu administrativu zvládne online, je na trhu 6 let a registruje více než 35 tisíc brigádníků. Mezi společnosti, které služeb Tymbe využívají, se řadí např. H&M, Zásilkovna, DEK stavebniny nebo Pilulka. Aktuálně se Michal nejvíce věnuje novému byznysu a produktové i zahraniční expanzi.
Za poslední roky jsme si prošli pandemií Covidu, válkou, inflací, drahými energiemi a rok 2023 na toto turbulentní období navazuje. Je zřejmé, že trh práce upadá do čím dál větší nejistoty a nerovnosti. Jak se všechny tyto nové výzvy, obavy i naděje propisují do priorit, požadavků a hodnot firem i pracovníků? Mají se pracovníci vrátit do kanceláří nebo se maximální možná flexibilita práce stala novou normou? Co jsou a jak s tím souvisí trendy quiet quitting a quiet firing? Dokážeme stále ještě najít společnou řeč mezi zaměstnavateli a zaměstnanci a neztratili jsme schopnost konstruktivně řešit problémy? Pojďme si odpovědět na tyto otázky a společně pomoci zaměstnancům, aby práce měla udržitelné místo v jejich životech i v dnešní nejisté době.
CEO for Czechia and Slovakia
Honza Klusoň je CEO pro Česko a Slovensko ve společnosti Welcome to the Jungle, evropské jedničce na trhu práce, která pomáhá firmám s budováním employer brandu. Vystudoval Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v Praze a Marketingovou komunikci na ÚTB ve Zlíně. V roce 2015 byl jedním ze spoluzakladatelů kariérního showroomu Proudly, který úspěšně o 4 roky později exitovali. Přednáší, píše a mluví o všem, co souvisí s employer brandingem, HR marketingem a firemní kulturou. Pomáhá společnostem a zaměstnancům, aby práce našla udržitelné místo v jejich životě a byla pro ně byla opravdu zajímavá a vzrušující.
Wellbeing, psychologické bezpečí a duševní zdraví jsou buzz words, které se v HR prostředí firemních benefitů skloňují od covidové doby velmi často. Co to ale ve skutečnosti znamená? Jak online psychoterapii jako benefit vnímají zaměstnanci? Jaká je v praxi využitelnost a co jsme se při implementaci pro desítky tisíc zaměstnanců naučili v Hedepy?
CEO, spoluzakladatel
Lukáš se v posledních 10 letech věnoval budování 3 marketingových agentury (YYY, Bumernag.film a Spoj.se), které mají na svědomí tvorbu značek jako je CZC, Direct pojišťovna, nebo třeba Slevomat. V době covidu předal řízení agentur managementu a se svojí a manželkou založili online psychoterapeutickou platformu Hedepy, která se za 2 roky rozrostla do 8 zemí, získala několik investic a dnes pomáhá desetitsícům lidí.
Zaměstnanecké motivační plány (Employee Stock Option Plan) využívá stále více firem napříč sektory pro své zaměstnance a spolupracovníky. Jak ale takový plán správně nastavit, aby na něm „vydělaly“ obě strany? Matěj Sýkora vám představí jednotlivé varianty ESOP programů včetně jejich právních i daňových (ne)výhod. Řekne vám také, jaké klíčové faktory by měly rozhodnout o správném řešení pro vaši společnost nebo na co byste se měli ptát před samotnou implementací programu. To vše na základě praktických zkušeností a bez citování paragrafů.
Advokát
Matěj je advokát v AK eLegal, kde se specializuje především na korporátní a závazkové právo. Ve své praxi nejčastěji řeší fúze a akvizice, restrukturalizace skupin nebo nastavování manažerských a zaměstnaneckých motivačních programů. Klientům také pomáhá s financováním podnikání a vstupy investorů, otázkami odpovědnosti managementu a nastavováním vztahů mezi společníky. A samozřejmě i s různorodou každodenní agendou. Věnuje se ale i komplexnímu smluvnímu právu, nemovitostem a sporné agendě.
Pracovní právo v mnoha ohledech zaostává za technologickým vývojem, nicméně čas od času se přeci jen posune vpřed. Zásadní posun, který v této oblasti letos očekáváme, je velká novela zákoníku práce, která přinese změny především v elektronickém uzavírání a doručování dokumentů, u kterých to dnes není možné nebo je to tak komplikované, že se takový postup v praxi nepoužívá. Další velkou změnou je zakotvení pravidel týkajících se home-office nebo výrazné omezení flexibility dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr. Všem těmto novinkám se bude přednáška věnovat.
Advokát
Jsem advokát v advokátní kanceláři SEDLAKOVA LEGAL, kde se zaměřuji hlavně na pracovní právo, ale jsem i součástí týmu, který u nás řeší softwarové právo a právo duševního vlastnictví. Nejčastěji klientům pomáhám s revizí pracovní dokumentace, s náborem a ukončováním pracovněprávních vztahů se zaměstnanci a jinou každodenní pracovněprávní agendou, včetně např. správného nastavení vztahů společnosti ke kontraktorům (fyzickým osobám) nebo při kontrolách inspekce práce.