Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Martin je táta dvou malých dětí. 13 let se pohybuje v oblasti zdravotnictví. Prvních 10 let v prostředí velkých farmaceutických firem (GSK, MSD, Novartis), primárně na marketingových a obchodních pozicích, z toho 6 let jako člen vedení lokálních poboček v České republice. Poslední 3 roky se zabývá problematikou E-health na poli prevence a jeho rolí ve zdravotnictví.
Jako historicky první spin-off společnost Lékařské fakulty MUNI, ve spolupráci s dalšími odbornými a klinickými institucemi, učí lidi zodpovědnosti za vlastní zdraví a zdravotní gramotnosti.
Snaží se je zachytit v co nejranějších stádiích onemocnění, ukázat jim možnosti co s tím můžou dělat, a v případě potřeby, nasměrovat na odborníky. Využívají k tomu nejnovější vědecké poznání, klinickou praxi a nejmodernější technologie.
Nela je zakladatelkou a duší společnosti Fpohybu, která vede prostřednictvím hravých, chytře navržených wellbeing programů sedavě a manuálně pracující lidi k začlenění pohybu a zdravých návyků do jejich každodenní rutiny. Otvírá jim tak udržitelnou cestu ke zlepšení jejich zdraví, výkonnosti a duševní pohody. V současné době je Fpohybu na misi budování zdravější firemní kultury ve více než 77 českých i globálních společnostech.
Ve svém mladém věku se Nela dostala do užšího výběru na amsterdamskou Cenu kreativních hrdinů, byla vybrána státem Chicago do inovativního programu YTILI pro mladé inovativní lídry v USA a o jejím podnikání se dočtete ve Forbes a CzechCrunch. Nela s námi bude sdílet svoji cestu, kdy ji pohyb a práce na sobě doslova postavily na nohy navzdory její diagnóze. Mrkněte na krátké video a vžijte se během jediné minuty do jejího příběhu.
Informačním technologiím se věnuji již v devadesátých letech minulého století. Od nástupu do německé společnosti IXOS Software v roce 1999 se plně věnuji návrhu a realizaci řešení v oblasti zpracování podnikového obsahu. V současné době pracuji ve společnost RICOH Czech Republic a mezi moje hlavní úkoly patří hledat společně se zákazníky optimální cesty pro digitalizaci dokumentů a automatizaci firemních procesů. Snažím se využít maximálně zkušenosti z realizace řešení pomocí různých informačních technologií pro zákazníky napříč jejich velikostí, zaměřením a místem podnikání. Hlavně mám rád pivo a rugby.
Jan má za sebou 20 let zkušeností ve vrcholovém byznysu, change managementu a krizovém řízení. Pracoval ro firmy Kostelecké uzeniny, Emco, PPF včetně Telenor Hungary, MallGroup a do února 2024 byl ředitelem start-upu Woltair, šesté nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední a východní Evropě a jedním z TOP25 startu-pů, které se vyplatí sledovat podle CzechCrunch. Jan se věnuje také mentoringu a osobnímu rozvoji v rámci projektu DALNICEDOBOHNIC.CZ a je autorem knihy NEZLOMNÍ.
V kanceláři SEDLAKOVA LEGAL pracuji více než 6 let. Specializuji se na ochranu osobních údajů, soukromí, whistleblowing a další právní oblasti související s technologiemi. Za dobu působení v kanceláři jsem provedl desítky firem GDPR audity, nastavením procesů souvisejících se zpracováním osobních údajů a nastavením práce se soukromím ve společnostech. Aktivně se věnuji také školení personalistů v právních oblastech, které potřebují pro svou práci se zaměstnanci a vedením. V roce 2022 jsem byl zařazen mezi finalisty ocenění právních inovátorů Deloitte Legal Disruptors Awards.
Zdeněk Chocholáček je vedoucím turistického konceptu Bylinkový ráj a jako prokurista firmy zastřešuje také oddělení marketingu, obchodu a HR ve společnosti SONNENTOR, která na jižní Moravě zpracovává byliny, čaje a koření z ekologického zemědělství. Do firmy, která se za uplynulá léta proměnila v lovebrand, nastoupil jako grafik a po nějaké době začal připravovat a vést marketingový projekt Bylinkový ráj, který ročně přiláká do malé obce Čejkovice přes 75 tisíc návštěvníků.
José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.
Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.
José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.
Ve Effectixu mám na starosti produkční část firmy, tedy cca 65 lidí v Čechách i na Slovensku. Mým úkolem je nastavovat pravidla a prostředí tak, abychom drželi maximální kvalitu našich služeb, udržovat lidi aktivní a motivované a pomáhat vybírat nové členy týmu. Zároveň jsem si dal za cíl zavést generativní AI technologie do reálné produkce, což se nám již daří, ale i posunout vnímání AI na úroveň mindsetu AI-first. Dlouhodobě se snažím pěstovat multidisciplinární pohled na online marketing a rozvoj lidí. Věřím, že filosofický základ, datová gramotnost a odvaha k praktické aplikaci nových postupů bude v příštích letech stěžejní pro úspěšnou adopci AI technologií a pro rozvoj lidí a firmy.
Tomáš Pauch je advokátem a CEO v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje IT právu, ochraně osobních údajů, právu veřejné podpory a obchodnímu právu. Ve své praxi se snaží klást důraz na nové technologie a prosazovat moderní a vstřícný přístup k poskytování právních služeb.
Vítek Ráček je personalista ve společnosti Sonnentor, tradičním výrobci biočajů a biokoření v Čejkovicích u Hodonína. Původně měl ve firmě strávit jen jeden výpomocný měsíc. A už je to osm let. Díky tomu, že se předtím s personalistikou nikdy nesetkal, mohl (i musel) si věci dělat tak nějak po svém. Jednoduše řečeno, Sonnentor pro něj byl a stále je láskou na první nadechnutí.
Radim je duší obchodník. Nečekejte Horsta Fuchse, ale inspirátora. Praktika. Konzultanta. Přes 10 let získává firmy pro digitalizaci, pracoval s Plzeňském prazdroji, Makru i v poradenském Accenture. Podílel se na zavedení digitálního podepisování třeba v Czechitas nebo SGEF.
Ivana pracovala téměř 30 let v boardech mezinárodních korporací jako Johnson & Johnson nebo McDonalds's. Nyní už řadu let působí jako mentorka, lektorka, key note řečnice, členka advisory boardů. Spolupracuje s Google for Startups, mentoruje lídry i majitele firem. V poslední době pomáhá Czechitas v roli BEO posunovat ženy do/ v IT, a tím i Česko do lepší budoucnosti. Její témata zahrnují leadership, produktivitu, řízení změny, public speaking, vliv a vyjednávání i DEI.
Po studiích zaměřených na zahraniční obchod a cestovní ruch, Vysoké školy ekonomické jsem dostala příležitost zapojit se do týmu společnosti EFG CZ spol. s r.o. a proniknout do oboru, který mi nebyl úplně blízký, a to docházkové systémy, slaboproudé technologie, vlastně vše, co souvisí s bezpečností společnosti. A tak již více než 15 let komunikuji Aktion produkty pro identifikační a slaboproudé technologie. Jsem markeťák s technickou duší v těle a starám se o kompletní online i offline komunikaci firmy. Zajišťuji vše kolem firemních teambuildingů a budování zdravé firemní kultury. Snažím se věci podávat technicky jednoduše.