Program

Od Boomers po Zoomers: Srovnání postojů a potřeb zaměstnanců napříč generacemi

Přemýšlíte, co skutečně motivuje vaše zaměstnance? Pojďme společně zjistit, jak se mění očekávání napříč generacemi. Prozradíme vám, co je pro zaměstnance klíčové při hledání nové práce a jaké kroky z vás udělají zaměstnavatele, kterého si všichni budou cenit. Inspirujte se, jak vytvořit prostředí, které podpoří motivaci a spokojenost, ať už pracujete s mladými talenty nebo zkušenými profesionály. Staňte se firmou, která rozumí potřebám různých generací a dokáže je skutečně nadchnout!

Petra Prchlíková Petra Prchlíková

Obchodní ředitelka

Up Česká republika

Petra Prchlíková

Petra je obchodní ředitelka v Up Česká republika, kde pracuje již 18 let. A jak sama říká, pracovat s produkty, které motivují lidi je radost. Zkušenosti s obchodem a vedením lidí si přinesla z předchozího působení v obchodních společnostech. Její největší motivací je vidět osobní posun kolegů v týmu a jejich nadšení pro další práci. A jaká je její aktuální výzva? Posunout firemní benefity na další úroveň. Na úroveň digitálních produktů, které slouží jako komunikační nástroj nejen mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, ale také mezi zaměstnanci navzájem. Petřiným největším koníčkem je bytová a zahradní architektura, je certifikovaná interiérová designérka.

GEN Z – sněhové vločky nebo mají recht?

GEN Z – sněhové vločky nebo mají recht?
Do roku 2030 bude více jak polovina lidí v produktivním věku z generace Mileniálové a Z.A přestože to někdy vypadá dramaticky, tak to zase tak hrozné nebude. Jsou jiní než my, kteří jsme začali pracovat před lety.

Jak motivovat generaci Z? Jací vlastně jsou a co je „rozvášní“?

Lenka Helena Koenigsmark Lenka Helena Koenigsmark

CEO a Founder

Lenka Koenigsmark

Lenka Helena Koenigsmark

Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.

Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.

AI v HR: Od nástroje k parťákovi

– AI v HR – nejen nástroj, ale i parťák, co poradí a inspiruje
- Prompty nejsou jen texty, záleží na nich více, než se může zdát
- Jak jsem si vytrénoval AI jako osobního kouče, který je dostupný 24/7
- Out of the box myšlení díky AI – jak se challengovat a růst

Martin Andrt Martin Andrt

Human Resources Manager

Rascasone s.r.o.

Martin Andrt

Jsem třetím rokem HR v Rascasone, kde ladím firemní procesy a díky práci ve startupu si sáhnu na všechno - od HR až po sales. Moje vášeň je AI, hlavně jazykové modely. Menším firmám i jednotlivcům ukazuji, jak s AI vůbec začít a využít ji naplno - pro sebe i pro jejich byznys. Ve své disertační práci zkoumám, jak prompty ovlivňují kvalitu výstupů AI, a jak z ní udělat spolehlivého parťáka pro každodenní rozhodování.

Právo a umělá inteligence v HR

Evropská legislativa se rozhodla vzít AI nástroje do vlastních rukou. Některé na území EU nebudou vítané, jiné ano, ale. Chcete si AI asistentem při výběrku vypomoct? Posvítíme si na to, co si u HR nástrojů proklepnout, než je do svých týmů pustíte. Prakticky, s nadhledem a #bezparagrafů.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Transparentnost: cesta k férovému pracovnímu prostředí

Nová EU Směrnice o transparentnosti odměňování přijatá v roce 2023 přináší firmám s více než 100 zaměstnanci povinnost pravidelně reportovat genderové mzdové rozdíly. Znamená tato směrnice opravdu revoluční krok v prosazení rovného odměňování? Jak se na tyto změny ve firmě připravit a jaká budou muset přijmout zaměstnavatelé opatření, pokud Pay Gap překročí hranici 5 %? Transparentní odměňování je znakem vyspělé firemní kultury a přispívá k vytváření férového pracovního prostředí. Poradíme, co můžete čekat a jak se můžete pomalu připravit, aby dopady na firemní kulturu byly minimální.

Jana Sedláková Jana Sedláková

Managing partner

SEDLAKOVA LEGAL

Jana Sedláková

Jana Sedláková je zakladatelka a managing partnerka advokátní kanceláře SEDLAKOVA LEGAL, jejíž doménou je softwarové právo. Jana má bohaté zkušenosti se složitou právní agendou, včetně té pracovněprávní pro velké technologické firmy i nadnárodní korporace. O tématu transparentního odměňování a rovných mzdách opakovaně mluví v médiích a na přednáškách a tím podporuje konkurenceschopné a férové nastavení mezd ve firmách nejen v Česku.