Lektor osobní produktivity
Lektor osobní produktivity a konzultant využití moderních digitálních nástrojů ve firmách. Působil také jako šéfredaktor Mít vše hotovo - portálu osobního růstu. Každý rok projde jeho tréninkovými programy, školeními a přednáškami více než tisícovka účastníků z firem nejrůznějšího zaměření - od technologických start-upů, přes mobilní operátory, státní správu až po významné strojírenské společnosti. S klienty pracuje na budování nových dovedností pro zvýšení produktivity práce.
K dnešnímu dni realizoval školení a dlouhodobé tréninkové programy na téma Osobní produktivita pro více než 8000 účastníků. Pravidelně se v oblasti zvyšování produktivity práce vzdělává a nově nabyté dovednosti nejen školí, ale hlavně prověřuje a zjišťuje dopady na pracovní nasazení účastníků. Nesoustředí se na předání běžně dostupných informací, ale primárně na osvojení dovedností a vybudování produktivních návyků.
Točí YouTube videa o produktivitě, píše svůj vlastní blog, ale také pro magazíny Forbes, Na volné noze nebo Podnikatel.
Když přijde festovní bouře, je snadné ztratit vizi i týmové hodnoty. Řízení v časech krize není populární a spousta lídrů prostě zlenivěla za časů blahobytu. Jenže je to nevyhnutelná část zodpovědnosti, které se HR nevyhne. Na druhou stranu je to příležitost, jak ovlivnit rozhodnutí, na která dříve nebyl časoprostor, ač jste na ně dávno upozorňovali.
Kapitán svobodné firmy & business navigátor
Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět
Do Alzy se každoročně přihlásí až 100 tisíc kandidátů na různé pozice. Rok 2020 se nesl v duchu online náboru, neskutečné rychlosti v reagování na změny a s tím spojených změn v rámci výběrových řízení. Jak jsme si se změnami poradili, jak jsme dokázali obsadit pozice online, překlopit onboarding do online režimu a jakým způsobem jsme vylepšili výběrová řízení tak, aby byl kandidát spokojený, i když jsme se nepotkali naživo? O to se s vámi podělí Petra Nulíčková z Alza.cz.
HR
Petra Nulíčková v investiční skupině Pale Fire Capital zastřešuje problematiku HR, stará se o sociální sítě a pomáhá firmám s různými HR produkty a hiringem klíčových lidí. Působí v HR i marketingových komunitách, přednáší na vysokých školách a věří, že #sharingiscaring. Je držitelkou profesionální ceny Recruiter roku 2019 a HR Osobnost roku 2020
V této přednášce si ukážeme, že LinkedIn již není nástrojem zdaleka jen pro potřeby HR. První LinkedInem certifikovaný expert ve střední a východní Evropě, José Kadlec, vám ukáže novinky, triky a také to, jak pomocí automatizace vymáčknout z LinkedIn maximum.
Zaměříme se na tato témata:
- možnosti automatizace na sociální síti LinkedIn – automatické rozesílání personifikovaných pozvánek a zpráv
- jak aktivovat osobní brand a proč je to dobré i pro firemní brandingové cíle
- jak získat 30 000 followerů do 1 roku a jak mít alespoň 300 liků na každý váš příspěvek
- nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, kterými dokážete odklonit pozornost uživatelů na svoji stranu
- práce s daty na LinkedInu – jak jej využívat jako bezkonkurenční nástroj pro mapování trhu
- obcházení limitu na LinkedInu aneb neplaťte za placené funkce, když nemusíte
Co-Founder
José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.
Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.
José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.
Firemní kultura je jednoduše řečeno schopnost firmy adaptovat se na externí podmínky. V době leadershipu z obývacího pokoje, online meetingů a minimálních pauz na oběd a toaletu se zatím málo manažerů podle našich zkušeností věnuje redefinici a inovaci firemní kultury. Je to zatím v ČR ten nejmladší sourozenec, který čeká v rohu, až ti starší zajistí notebooky a ergonomické židle.
Společně se podíváme na to, jak je důležité budovat firemní kulturu 4.0, kde dominují digitální leadeři a ze zaměstnanců se stávají lidé. Role HR je zcela jasná – jste světlonoši.
Managing Partner
Filip se přes 20 let se věnuje strategickému rozvoji firem. Je spoluzakladatel a spolumajitel společnosti Kogi CON, která se specializuje na mapování a implementaci firemní kultury jako hlavní konkurenční výhody. Jeho specialitou a zároveň zálibou je změna mind-setu, chování a postojů, které vedou k vyšší výkonnosti firem. K jeho klientům patří firmy z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, IT, farmacie, služeb, utilit a logistiky. 3 roky působil ve vedení společnosti AUTOCONT jako CHRO.
Jako technologická firma se Seznam.cz dlouhodobě umísťuje na předních pozicích žebříčků o nejlepšího zaměstnavatele. Zájem o práci v ní má průběžně velké množství uchazečů. Pandemie způsobila na trhu práce zásadní a neočekávané změny a ty se samozřejmě dotkly i seznamáckého náboru. Mnoho lidí přišlo o práci a začali se ozývat. Bohužel však se zkušenostmi v profesích, které v Seznamu nevyužijí. A naproti tomu lidé, se kterými by firma našla společnou řeč, si raději chtějí počkat na příznivější dobu pro změnu práce. O tom, jak se firma musela ze dne na den přizpůsobit situaci na trhu, ale také, jak se více zaměřila na on-line on-boarding a adaptaci nových kolegů, poví ve své přednášce David Koláček.
Manažer náboru
David Koláček pracuje v české technologické společnosti Seznam.cz už dvanáctým rokem. Začínal na trenérské pozici, na které předtím pracoval i ve firmě O2. Nyní v Seznam.cz již druhým rokem úspěšně působí jako manažer náboru a pro internetovou jedničku hledá se svým týmem lidi, kteří jsou zapáleni pro svou práci, umí a chtějí se učit nové věci a jsou za všech okolností týmovými hráči. Mezi jeho zájmy patří hokej a RC modely.
V reálném světě by málokdo poslal své dítě do autoškoly na jeden či dva dny, kde by si poslechlo teorii, vyzkoušelo řízení na trenažéru a doufal, že se mu vrátí dobrý řidič. Ve firemním světě se to děje běžně. Zřejmě je řízení lidí mnohem jednodušší než řízení auta, jinak by to totiž nedávalo smysl… Čeká vás mírně konspirativní přednáška na téma efektivity rozvoje soft-skills a kompetence budoucnosti v dobách krále Covida, před ním i po něm.
Co-owner
Konzultant, lektor a kouč působící v oblasti HR a marketingového výzkumu. Několik let pracoval na top-manažerských pozicích a již 14 let se zaměřuje zejména na rozvoj managementu velkých nadnárodních firem, poradenství v oblasti nastavování Learning & Development procesů, zvyšování motivace zaměstnanců a týmového koučování. Má bohaté zkušenosti jako facilitátor, lektor soft skills, kouč a mentor.
Současná situace mění fungování firem i ve vztahu k zaměstnancům – nejen v zásadní otázce – propouštět nebo nabírat. Častým tématem ve firmách jsou benefity, platy, změna způsobu práce, home office. To vše bychom rádi představili v číslech a souvislostech. Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021, jaké očekáváme trendy a jak na ně společnosti budou reagovat?
Professionals Director
Linda pracuje jako professionals director ve společnosti Randstad. Má 22 let zkušeností v oblasti HR, jak na straně agentury, tak interně. Její zkušenosti zahrnují recruitment, executive search, outplacementy, HR poradenství a nastavování HR procesů v rámci firem. V současné době je zodpovědná za vedení permanent placement týmů i white staffingu v rámci celé České republiky.
Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. Téma jednotlivců a často i tabu duševních onemocnění se postupně mohou stávat i tématem firem. Jak se v této době starat i o duševní zdraví zaměstnanců? Co pro to může udělat HR? Na to se společně podíváme.
HR Professional
Magda je psycholožka a věnuje se oblasti HR. Má velkou důvěru v lidské schopnosti. Věří, že změna je možná a podporuje firmy i lidi na cestě k ní. Na poli HR je její parketou dlouhodobý a komplexní rozvoj zaměstnanců a budování firemní kultury. Má zkušenosti jako HR manažerka ve výrobních firmách.
Home office se stala díky pandemii jedním z klíčových HR témat. Jaká jsou rizika práce z domova, jak jim předcházet. Na jaká praktická témata nezapomenout při nastavování práce z domova. Mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A co práce z domova ze zahraničí?
Senior Managing Associate
Iva je senior manažerkou v týmu pracovního práva v Deloitte Legal. Má rozsáhlé zkušenosti s poskytováním právních služeb v oblasti pracovního práva, M&A, práva obchodních korporací a soutěžního práva. Ve své současné praxi se zaměřuje především na komplexní pracovněprávní podporu klientů včetně nastavení smluvních vztahů se zaměstnanci a statutárními orgány a interních předpisů, vysílání pracovníků a pracovněprávní spory. Často radí klientům z různých průmyslových odvětví také při mezinárodních transakcích v aspektech týkajících se zaměstnanců a smluvních vztahů se statutárními orgány.
Ukázka praktického využití virtuální reality pro školení pokladníků a pracovních postupů při práci s hotovostí. Jak pomáhá virtuální realita šetřit čas a náklady při rekonstrukci pobočky a lepší adaptaci zaměstnanců na nové prostředí pobočky.
Customer Journey Expert
V České spořitelně působí od roku 2017. Zaměřuje se na mapování zákaznické cesty a její následné využiti při implementaci nového konceptu poboček. Zajímá se o nové trendy a technologie v bankovnictví a jejich využití.
Customer Journey Expert
V České spořitelně Robert pracuje od roku 2000 a zaměřuje se na vylepšování zákaznické zkušenosti s důrazem na koncová zařízení IT v pobočkové síti a design zákaznické cesty. Vyhledává inovace a nové trendy (např. VR, IoT….), přípravu piloty, PoC a jejich realizaci s klienty a implementaci do pobočkové sítě.